Прийом громадян в режимі “прямої” телефонної лінії
Сьогодні, 10 квітня 2020 року, начальник управління обслуговування громадян Світлана Ворона відповіла на питання громадян в режимі “прямої” телефонної лінії, яка була заздалегідь анонсована.
Впродовж спілкування в телефонному режимі мешканці Херсонської області цікавилися умовами встановлення щомісячної доплати для пенсіонерів старше 80 років і виплати одноразової грошової допомоги в сумі 1000 грн відповідно до ухваленої Кабінетом Міністрів України постанови від 1 квітня 2020 року № 251.
Також виникали питання щодо порядку подання заяви про призначення пенсії під час карантину, перспективи підвищення пенсії, порядку отримання довідки з підтверджувальним QR-кодом тощо.
Звертаємо увагу, що на час карантину практика проведення дистанційного спілкування через “прямі” телефонні лінії, Skype–зв’язок буде продовжуватися. Слідкуйте за нашими анонсами на інформаційних сторінках Головного управління на вебпорталі та в мережі “Facebook”.
Звертаємось до всіх з переконливим проханням без нагальної потреби не виходити з дому, не ризикувати своїм здоров‘ям і життям.