Пропустити навігацію

Обслуговування громадян під час карантину

В умовах дії карантину, встановленого Урядом України з  метою запобігання розповсюдженню коронавірусу COVID-19, сервісні центри Головного  управління Пенсійного фонду України в Херсонській області продовжують працювати за звичним графіком, але з введеними обмеженнями щодо прийому та обслуговування громадян.

 

Без доступу до приміщень сервісних центрів надаються невідкладні послуги, зокрема оформлення документів для виплати допомоги на поховання. Документи приймаються та видаються з дотриманням всіх санітарних норм та правил.

 

Переважна більшість інших послуг надається без особистого відвідування громадянами органів Фонду за допомогою онлайн сервісу – вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua).

 

Так, за період карантинних заходів через вебпортал прийнято: 68 пакетів документів на первинне призначення пенсій; 38 заяв на перерахунок; 107 звернень громадян, що мають консультативний характер.

 

Не відмовлено в призначенні або перерахунку пенсій при особистому зверненні й найбільш соціально незахищеним громадянам: люди з інвалідністю, діти, які втратили годувальника. За їх зверненнями надано 476 послуг.

 

Альтернативою особистим зверненням залишаються телефонні «гарячі» лінії. За період карантинних заходів консультації з пенсійних питань в телефонному режимі отримало майже 4 тис. осіб.

 

Інформація щодо пенсійного забезпечення надається і в рамках Закону України «Про звернення громадян». У період карантину на звернення громадян підготовлено 295 письмових роз’яснень.

 

 Отже, залишайтеся вдома та отримуйте послуги дистанційно. Бережіть себе та своїх близьких!

 

IMG 0757 1024x768 - Обслуговування громадян під час карантину IMG 0755 1024x768 - Обслуговування громадян під час карантину IMG 0751 1024x768 - Обслуговування громадян під час карантину

background Layer 1