Обслуговування громадян під час карантину
В умовах дії карантину, встановленого Урядом України з метою запобігання розповсюдженню коронавірусу COVID-19, сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області продовжують працювати за звичним графіком, але з введеними обмеженнями щодо прийому та обслуговування громадян.
Без доступу до приміщень сервісних центрів надаються невідкладні послуги, зокрема оформлення документів для виплати допомоги на поховання. Документи приймаються та видаються з дотриманням всіх санітарних норм та правил.
Переважна більшість інших послуг надається без особистого відвідування громадянами органів Фонду за допомогою онлайн сервісу – вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua).
Так, за період карантинних заходів через вебпортал прийнято: 68 пакетів документів на первинне призначення пенсій; 38 заяв на перерахунок; 107 звернень громадян, що мають консультативний характер.
Не відмовлено в призначенні або перерахунку пенсій при особистому зверненні й найбільш соціально незахищеним громадянам: люди з інвалідністю, діти, які втратили годувальника. За їх зверненнями надано 476 послуг.
Альтернативою особистим зверненням залишаються телефонні «гарячі» лінії. За період карантинних заходів консультації з пенсійних питань в телефонному режимі отримало майже 4 тис. осіб.
Інформація щодо пенсійного забезпечення надається і в рамках Закону України «Про звернення громадян». У період карантину на звернення громадян підготовлено 295 письмових роз’яснень.
Отже, залишайтеся вдома та отримуйте послуги дистанційно. Бережіть себе та своїх близьких!