Пропустити навігацію

Для роботодавців про сервіс Пенсійного фонду – “Кабінет страхувальника”

IMG 157x300 - Для роботодавців про сервіс Пенсійного фонду - “Кабінет страхувальника”Кабінет страхувальника (роботодавця) — це онлайн сервіс, в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ), правильності подання звітності, можливості отримання електронної довідки щодо працівників, їхнього страхового стажу та розміру заробітної плати для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами тощо.

 

Для того, аби отримати електронні документи, потрібно:

❶ Зареєструватися на вебпорталі електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

❷ У розділі “Комунікації з ПФУ” вибрати “Запит на отримання електронних документів”;

❸ Після заповнення усіх атрибутів обов’язково підписати звернення електронним підписом та дати згоду на обробку персональних даних;

❹ В електронному бланку замовлення вибрати у випадаючому меню потрібний вид довідки, заповнити усі обов’язкові поля, ввести КЕП та пароль до нього, натиснути кнопку “Відправити до ПФУ”.

Після обробки звернення страхувальник отримає документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якого підтверджено спеціальним QR-кодом, та електронний документ, підписаний електронним підписом Пенсійного фонду України, який, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного посадовою особою в органі ПФУ.

 

Що є в кабінеті роботодавця:

➣ дані про заборгованість підприємства по ЄСВ;

➣ статистика сплати ЄСВ;

➣ перелік застрахованих осіб, у яких не зарахований трудовий стаж;

➣ стан подання звітів по сплаті ЄСВ;

➣ інформація про стан обробки звітів по сплаті ЄСВ;

➣ розрахунок суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.

 

Скористайтеся швидким та зручним способом отримання інформації та послуг в електронному “Кабінеті страхувальника” на вебпорталі Пенсійного фонду України.

background Layer 1