Пропустити навігацію

Що таке кваліфікований електронний підпис і для чого він потрібен?

 ОKEP - Що таке кваліфікований електронний підпис і для чого він потрібен?нлайн сервіси Пенсійного фонду України дозволяють застрахованим особам, а також пенсіонерам, постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки тощо. Проте, щоб скористатись усім переліком послуг вебпорталу необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис та сучасна альтернатива традиційного підпису від руки, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Які переваги використання КЕП?

Використання КЕП забезпечує:

➣ Юридичну силу електронних документів – Закони України прирівнюють за юридичною силою електронні документи, що підписані КЕП, і документи з власноручним підписом або печаткою, а також створюють правову основу для застосування КЕП і здійснення юридично значимих дій шляхом електронного документообігу.

➣ Конфіденційність – використовуючи КЕП, ви отримуєте додаткові можливості шифрування документів. Завдяки цьому забезпечується конфіденційність інформації, яка унеможливлює доступ до неї будь-якої особи, що не володіє секретним ключем.

➣ Удосконалення бізнес-процесів на підприємствах – ведення електронного документообігу на підприємствах значно скорочує об’єми паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємств, пов’язані з укладенням договорів, оформленням платіжних документів та їх пересиланням контрагентові.

На Порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) розміщено перелік АЦСК, з електронними ключами яких можливо зареєструватися на порталі.

Строк дії сертифікатів КЕП не перевищує два роки. Після закінчення цього терміну для накладення КЕП на документи необхідно здійснити повторне отримання послуги.

Крім того, цифровий підпис можна оформити також через банк – так званий BankID. Однак строк дії буде меншим – лише рік з моменту отримання.

Нагадуємо! Отримати довідки (ОК-5, ОК-7, про розмір страхового стажу, про розмір пенсії тощо) та пенсійні посвідчення можливо виключно за попереднім замовленням за номерами “гарячих” телефонних ліній , які доступні за посиланням https://www.facebook.com/200343490898970/posts/591629205103728/

background Layer 1