Дистанційна взаємодія з органами Пенсійного фонду
Пенсійний фонд надає зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права громадянина. Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) дозволяє суттєво зекономити час та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Наразі це особливо актуально, так як карантинні обмеження ще не скасовано.
На вебпорталі електронних послуг Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису або технології BankID є можливість:
✔записатися на прийом до фахівців Фонду;
✔отримати довідки із підтверджуючим QR-кодом про розмір пенсій, страховий стаж, заробітну плату й сплачені внески;
✔подати заяву на призначення пенсій за принципом “одне відвідування”, що передбачає подання документів для призначення пенсій виключно в електронному вигляді;
✔подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб (наприклад, дані паспорту, адреси проживання);
✔подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
✔активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
✔переглянути відомості про трудову діяльність в Електронній трудовій книжці, подати до органів Пенсійного фонду України сканкопії трудових книжок та отримати зворотню інформацію про результати їх опрацювання.
Нагадаємо, що громадяни на цей час мають можливість доступу до Е – сервісів Пенсійного фонду у зручному форматі зі смартфонів та планшетів.