Пропустити навігацію

Інформуємо городян за допомогою «гарячої» телефонної лінії

MARINA - Інформуємо городян за допомогою «гарячої» телефонної лініїВ продовження запровадженого адаптивного карантину фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області не припиняють активно інформувати жителів області про останні зміни у пенсійному забезпеченні за допомогою «гарячої» телефонної лінії. Так, сьогодні 18.06.2020, на дзвінки дозвонювачів відповідала начальник управління застосування пенсійного законодавства Марина Букацель.

Під час роботи «прямої» телефонної лінії поступило 11 дзвінків. Громадяни цікавилися черговим підвищенням пенсійних виплат. Крім цього, акцентовано увагу на тому, що для отримання фахових консультацій з питань пенсійного законодавства та подання документів для призначення пенсії не потрібно контактувати зі спеціалістами сервісного центру особисто, а можна зробити це через інтернет за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

Бережіть себе, своїх близьких та поважайте життя інших людей!

background Layer 1