Пряма телефонна “гаряча” лінія для жителів Херсонщини
Для надання кваліфікованих роз’яснень з питань пенсійного забезпечення в умовах карантину, сьогодні, 8 липня, начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Зінаїда Лазарєва провела прийом громадян в режимі “прямої” телефонної лінії.
Громадяни заздалегідь були повідомлені про роботу “гарячої” лінії в управлінні.
Питання, які надходили на телефонну лінію, стосувалися перерахунку пенсій з 1 липня 2020 року у зв’язку з підвищенням прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб, права виходу на пенсію за вислугу років незалежно від віку, видачі електронних пенсійних посвідчень тощо.
Нагадуємо! У період карантинних обмежень отримати довідки (ОК-5, ОК-7, про розмір страхового стажу, про розмір пенсії тощо) та пенсійні
посвідчення можливо виключно за попереднім замовленням за номерами
“гарячих” телефонних ліній які доступні за посиланням https://www.facebook.com/200343490898970/posts/591629205103728/
Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!