Пропустити навігацію

Питання обслуговування громадян розглянуто на нараді Головного управління Фонду

E8F8AF19 AFA4 49E3 B582 9586CDD37C5D 1714 00000100A25B87D8 300x225 - Питання обслуговування громадян розглянуто на нараді  Головного управління Фонду28 серпня 2020 року начальник Головного управління Фонду Зінаїда Лазарєва провела нараду в режимі онлайн з керівниками сервісних центрів щодо організації роботи та прийому громадян в сервісних центрах.

 

Під час наради розглядалися питання контролю якості обслуговування громадян у період карантинних обмежень, організації процесу надання послуг в сервісних центрах, дотримання вимог тимчасових рекомендацій, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16 тощо.

 

Зважаючи на те, що Херсонщина входить до “зеленої” карантинної зони, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області прийнято рішення, що з 1 вересня розпочинають надання послуг з доступом відвідувачів до приміщень 8 сервісних центрів, а саме: Великолепетиський, Великоолександрівський, Високопільський, Горностаївський, Іванівський, Каланчацький, Нижньосірогозький, Нововоронцовський підрозділи обслуговування громадян (сервісні центри).

background Layer 1