Форма для подання запиту на отримання публічної інформації в письмовому вигляді
Запит на отримання публічної інформації в письмовому вигляді можна подати письмово на поштову адресу: вул. Комкова 76а, м. Херсон, 73027 (на конверті вказувати “Публічна інформація”).
Запит на інформацію має містити:
1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Плата за надання інформації
Інформація на запит надається безоплатно.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк (Постанова правління Пенсійного фонду України Про організацію виконання норм Закону України “Про доступ до публічної інформації”).
При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Закон України “Про захист персональних даних” Стаття 16. Порядок доступу до персональних даних
6. Суб’єкт персональних даних має право на одержання будь-яких відомостей про себе у будь-якого суб’єкта відносин, пов’язаних з персональними даними, за умови надання інформації, визначеної у пункті 1 частини четвертої цієї статті, крім випадків, установлених законом.
Пенсійний фонд України та його територіальні органи не несуть відповідальності за персональні дані користувачів, які надсилають свої електронні звернення через третіх осіб, а не з інформаційної сторінки вебпорталу.
Письмова форма для подання запиту на отримання публічної інформації