Вебпортал — зручно та оперативно
Пенсійний фонд рекомендує отримувати послуги дистанційно — за допомогою онлайн – сервісів Фонду.
Вебпортал електронних послуг надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Електронні послуги надаються кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
• отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
• формування запитів на попередню підготовку документів
• можливість подачі скарг
• запис на прийом до фахівців Фонду
• отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Звернувшись до послуг, які надаватимуться через вебпортал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.
Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати таку інформацію як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись з умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік тощо.