Пропустити навігацію

“ГАРЯЧА” ЛІНІЯ – БЕЗПЕЧНИЙ СПОСІБ ОТРИМАННЯ КВАЛІФІКОВАНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ

 

IMG e427e2 V 3 - “ГАРЯЧА” ЛІНІЯ - БЕЗПЕЧНИЙ СПОСІБ ОТРИМАННЯ  КВАЛІФІКОВАНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ

   7 травня проведено заздалегідь анонсовану “гарячу” телефонну лінію, на запитання додзвонювачів відповідала начальник відділу обслуговування громадян № 7 Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Лариса Кондрецька.

   Найбільше жителів Білозерського району цікавили питання зміни в організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України з 1 вересня, перерахунку та індексації пенсій, порядку реєстрації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України тощо.

   Кожен додзвонювач отримав змістовні та вичерпні відповіді.

   Сеанс телефонного зв’язку «гаряча» лінія проводиться представниками Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області для оперативного роз’яснення найактуальніших питань пенсійного забезпечення.

background Layer 1