Пропустити навігацію

“ГАРЯЧА ЛІНІЯ” – ЗРУЧНИЙ СПОСІБ КОНСУЛЬТАЦІЙ

5 1 - “ГАРЯЧА ЛІНІЯ” - ЗРУЧНИЙ СПОСІБ КОНСУЛЬТАЦІЙДля забезпечення комунікації з жителями Херсонщини Головне управління Пенсійного фону України в Херсонській області систематично проводить сеанси телефонного зв’язку — “гаряча лінія”.

17 травня начальник відділу обслуговування громадян № 1 (сервісний центр) Олена Лашко протягом години відповідала на запитання мешканців м. Генічеськ.

Під час роботи “гарячої лінії” найпоширеніші запитання, що турбували додзвонювачів, – підвищення пенсії, набуття страхового стажу, отримання пенсій через установи банків тощо. Також, громадяни отримали інформацію про переваги користування вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України.

background Layer 1