Пропустити навігацію

ЕЛЕКТРОННА ФОРМА ЛИСТКІВ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 р. № 323 внесено зміни до Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього (далі – Реєстр).

Реєстр запроваджений з метою забезпечення накопичення, зберігання, обліку та використання інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.

Алгоритм формування електронного листка непрацездатності є наступним:

  • працівник звертається для медичного огляду до лікаря;
  • лікар встановлює факт непрацездатності та формує електронний медичний висновок у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
  • інформація про тимчасову втрату працездатності автоматично на підставі медичного висновку вноситься до Реєстру;
  • у Реєстрі відповідна інформація отримує унікальний (єдиний реєстраційний) номер, що фактично і є створенням електронного листка непрацездатності.

Саме такий, зареєстрований у Реєстрі за єдиним реєстраційним номером, листок непрацездатності є підставою для звільнення від виконання роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Інформація про непрацездатність буде доступна працівнику та роботодавцю через їхні електронні кабінети на вебпорталі Пенсійного фонду України та особі, що засвідчила тимчасову непрацездатність (лікарю) через електронну систему охорони здоров’я.

Lyst nepratsezdatnosti - ЕЛЕКТРОННА ФОРМА ЛИСТКІВ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ

background Layer 1