«ГАРЯЧА ЛІНІЯ» – ЗРУЧНИЙ ФОРМАТ ВЗАЄМОДІЇ З ГРОМАДЯНАМИ
Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області продовжує підтримувати зв’язок із мешканцями регіону.
Так, 22.07.2021 з жителями смт Нова Воронцовка протягом години у форматі телефонної «гарячої лінії» спілкувалася головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №4 (сервісного центру) Інна Пузенко.
Консультації та роз’яснення отримали 9 місцевих жителів. Під час телефонного спілкування представник Фонду відповідала на запитання додзвонювачів щодо зміни у пенсійному законодавстві для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, перерахунку пенсій у зв‘язку з підвищенням прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб з 1 липня поточного року, очікуваного підвищення пенсійних виплат до кінця поточного року тощо.