СПІЛКУВАННЯ З КЕРІВНИЦТВОМ ФОНДУ ПІД ЧАС СЕАНСУ “ГАРЯЧОЇ” ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ
Питання пенсійного забезпечення громадян України наразі є найактуальнішим, а його важливість полягає в тому, що це стосується дуже поширених верств населення. Сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія” – це надання можливості громадянам поспілкуватися з керівництвом та фахівцями Пенсійного фонду України.
26 серпня начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Зінаїда Лазарєва провела пряму телефонну лінію з питань пенсійного забезпечення громадян.
Під час телефонного спілкування керівник Фонду відповідала на запитання додзвонювачів щодо зміни у пенсійному законодавстві для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, перерахунку пенсій у зв‘язку з підвищенням прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб з 1 липня поточного року, очікуваного підвищення пенсійних виплат до кінця поточного року тощо.
Також в ході телефонної розмови Зінаїда Лазарєва кожному радила для зручності і економії часу користуватись вебпорталом Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua, де зареєстрованим користувачам можна отримувати необхідні довідки та переглядати особисту інформацію.
Всі дозвонювачі знайшли відповіді на свої питання.