ОТРИМАЙ ПОСЛУГИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ
Поліпшення якості обслуговування громадян – одне з ключових завдань Пенсійного фонду України, для виконання якого створюються сучасні електронні сервіси та можливості на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua).
Вебпортал електронних послуг надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Електронні послуги надаються кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло електронних послуг значно розширюється, надаються наступні можливості, а саме:
- отримати інформацію про умови, порядок призначення (перерахунок) та виплату пенсії;
- подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії;
- подати скановані копії паперових трудових книжок;
- подати заяву та документи для автоматичного призначення пенсії;
- замовити паперове чи електронне пенсійне посвідчення;
- отримати інформацію про заробітну плату (довідку ОК-5, ОК-7);
- отримати довідку про страховий стаж (додаток 9);
- переглянути дані з листків непрацездатності;
- переглянути дані з пенсійної справи;
- отримати довідку про доходи пенсіонера;
- сформувати запит на отримання документів.
При цьому, довідки формуються Пенсійним фондом України в електронному вигляді з використанням перевірочних кодів (цифрового та QR) та не потребують підпису спеціаліста Пенсійного фонду України.
Звертаємо увагу, що консультацію з будь-якого питання можна отримати, звернувшись за телефонами «гарячих» ліній Фонду в області (номери можна дізнатися на інформаційній сторінці Головного управління Фонду за посиланням https://www.pfu.gov.ua/ks/264674-infografika-nomery-garyachyh-telefonnyh-linij/).