Пропустити навігацію

РЕЗУЛЬТАТИ СОЦІАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ

Onlajn bryf Kalnytskyj - РЕЗУЛЬТАТИ СОЦІАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ  НАДАННЯ ПОСЛУГ19 листопада заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Роман Кальницький взяв участь в онлайн-заході щодо результатів соціологічного дослідження, метою якого було здійснення оцінки якості надання адміністративних та соціальних послуг у Херсонській територіальній громаді, реалізованим компанією MLS group в рамках USAID “Демократичне врядування у Східній Україні” (DG East).

У ході дослідження проаналізовано рівень задоволеності якістю послуг, що надаються Департаментом адміністративних послуг Херсонської міської ради, Пенсійним фондом та управліннями праці та соціального захисту населення, які здійснюють свою діяльність на території Херсонської громади.

За оцінками представників соціологічної компанії сервісні центри Пенсійного фонду отримали високі оцінки за багатьма критеріями, зокрема рівень задоволеності обслуговуванням склав майже 94%.

Також звіт містить рекомендації, виконання яких дозволить підвищити якості надання послуг жителям Херсонської громади.

background Layer 1