Пропустити навігацію

ПРО ГОЛОВНЕ ПІД ЧАС ТЕЛЕФОННОЇ “ГАРЯЧОЇ” ЛІНІЇ

1 1 - ПРО ГОЛОВНЕ ПІД ЧАС ТЕЛЕФОННОЇ “ГАРЯЧОЇ” ЛІНІЇСьогодні, 14 січня 2022 року, упродовж години у режимі телефонної “гарячої лінії” спілкувалася з жителями міста Нова Каховка начальник відділу обслуговування громадян №4 Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Людмила Метляєва.

Протягом відведеного часу на телефон “гарячої лінії” зателефонували 8 громадян.

Мешканці міста цікавилися питаннями чинного пенсійного законодавства, а саме: термінами подачі заяви на призначення пенсії, залежності пенсійних виплат від кількості років страхового стажу і розміру заробітної плати тощо.

Крім того, громадян цікавило як перевести паперову трудову книжку в електронний формат, коли записи у трудовій потребують додаткової перевірки, як дізнатися чи е-лікарняний оформлено успішно.

Людмила Метляєва надала відповіді, роз’яснення та консультації на всі питання, які надійшли під час телефонної “гарячої” лінії.

background Layer 1