Пропустити навігацію

КОНСУЛЬТАТИВНА “ГАРЯЧА” ЛІНІЯ

Kapusta 1 300x289 - КОНСУЛЬТАТИВНА “ГАРЯЧА” ЛІНІЯПряма телефонна “гаряча” лінія є важливим та ефективним способом зв’язку з громадянами і сприяє оперативному вирішенню проблемних питань населення.

15 лютого головний спеціаліст відділу ведення електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Євген Капуста в телефонному режимі консультував жителів Херсонщини з актуальних питань щодо подання анкети застрахованої особи та отримання електронних послуг на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Мешканці області отримали кваліфіковані роз’яснення щодо переліку додаткових документів, які подаються при формуванні анкети реєстру застрахованих осіб; алгоритму виправлення помилок у звітності та способу подання заяви на проходження відеоідентифікації через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

background Layer 1