КОМУНІКАЦІЯ З ГРОМАДЯНАМИ ХЕРСОНЩИНИ
Пряма телефонна “гаряча” лінія є важливим та ефективним способом зв’язку з громадянами і сприяє оперативному вирішенню проблемних питань населення.
Так, 01 березня 2024 року заступник начальника відділу обслуговування громадян № 4 Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Оксана Гусенко упродовж години під час телефонної “гарячої” лінії консультувала жителів Херсонщини.
Громадяни цікавились результатами перерахунку пенсій з 01 березня п.р., призначенням житлових субсидій та пільг, термінами подачі заяви на призначення пенсії тощо.
У ході діалогу Оксана Гусенко рекомендувала додзвонювачам користуватися електронними сервісами Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua), які значно спрощують механізм звернення та отримання необхідної інформації.