Пропустити навігацію

АЛГОРИТМ ПОДАННЯ ЗАЯВИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ ЧИ ПІЛЬГИ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ ПФУ

Документи на призначення житлової субсидії та пільги приймаються органами Пенсійного фонду України особисто, або надсиланням їх поштою до сервісних центрів Пенсійного фонду України, а також через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ та мобільний застосунок ПФУ.

Щоб подати документи через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України необхідно:

1. Зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ в особистий кабінет за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) чи ID-банкінгу;

2. У розділі “Комунікації з ПФУ” обрати “Заява на житлову субсидію чи пільгу” та потрібний пункт: (наприклад, “Заява про призначення та надання житлової субсидії” чи “Заява щодо перерахунку раніше призначеної субсидії”);

3. Заповнити онлайн-форму, прикріпити сканкопії документів, підписати цифровим підписом (КЕП) та надіслати її до ПФУ.

Переглянути стан розгляду звернення можна в пункті “Статус звернення” розділу “Мої звернення”.

Довідково.

Також документи на призначення житлової субсидії та пільги приймаються:

– уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації;

– посадовими особами центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу);

– через портал “Дія”.

Subsydiya cherez vebportal 300x218 - АЛГОРИТМ ПОДАННЯ ЗАЯВИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ ЧИ ПІЛЬГИ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ ПФУ

background Layer 1