Пропустити навігацію

КОНСУЛЬТАТИВНА “ГАРЯЧА” ЛІНІЯ

Rybchuk 297x300 - КОНСУЛЬТАТИВНА “ГАРЯЧА” ЛІНІЯПряма телефонна “гаряча” лінія є важливим та ефективним способом зв’язку з громадянами і сприяє оперативному вирішенню проблемних питань населення.

Так, 23 травня поточного року представник відділу ведення електронних реєстрів Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області Наталя Рибчук провела пряму телефонну “гарячу” лінію для мешканців Херсонщини на тему: “Формування та відображення електронних лікарняних на вебпорталі Пенсійного фонду України”.

Мешканці області цікавилися алгоритмом подання заяви-розрахунку через вебпортал ПФУ, відображенням в Додатку 5 звільнення під час відпустки по догляду за дитиною, оформленням перехідних лікарняних в обʼєднаній звітності тощо.

Також, Наталя Рибчук під час спілкування рекомендувала користуватись електронними сервісами Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua), які значно спрощують механізм звернення та отримання необхідної інформації.

background Layer 1