Пропустити навігацію

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

 

Vebportal 300x212 - ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИДля отримання КЕП необхідно звернутися до акредитованого спеціального центру сертифікації ключів. Ці установи можуть бути як державними, так і комерційними. У разі звернення до Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України або Приватбанку отримати КЕП можна безкоштовно. Інші надавачі оформлюють електронний підпис відповідно до власних тарифів.

У разі, якщо Ви є клієнтом Приватбанку, то можете отримати КЕП через застосунок Приват24. Після авторизації в Приват24 у меню “Сервіс” обрати “Бізнес”/”Електронний Цифровий підпис для фізичної особи”. Перевірити та підтвердити правильність даних. Створити та підтвердити пароль. Після отримання sms-повідомлення ввести код підтвердження. Підтвердити згоду на обробку персональних даних, натиснути “Далі”. Електронний підпис автоматично завантажиться на комп’ютер в папку “Завантаження” або іншу папку, яка зазначена в налаштуваннях.

Також, отримати КЕП можливо зареєстрованим користувачам мобільного застосунку Дія. Дія.Підпис можуть отримати особи, у яких є хоча б один з наступних документів у застосунку Дія: ID-картка, біометричний закордонний паспорт, закордонний паспорт, виданий після 2015 року або посвідка на тимчасове чи постійне місце проживання. Створення КЕП Дія.Підпис відбувається за допомогою мобільного застосунку Дія, тому не вимагає наявності зазначених документів у паперовій чи пластиковій формі.

 

background Layer 1