Пропустити навігацію

ПРО ПОДАННЯ ОБ’ЄДНАНОЇ ЗВІТНОСТІ ПІД ЧАС РОБОТИ “ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”

Popovych 22082024 300x224 - ПРО ПОДАННЯ ОБ'ЄДНАНОЇ ЗВІТНОСТІ ПІД ЧАС РОБОТИ “ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”Для Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області одним з основних пріоритетів в роботі є задоволеність громадян, тому телефонні лінії допомагають оперативно реагувати на звернення додзвонювачів.

Так, 22 серпня 2024 року представник відділу ведення електронних реєстрів Наталя Попович упродовж двох години під час телефонної “гарячої лінії” спілкувалася з жителями Херсонщини.

Громадяни цікавились термінами подання об’єднаної звітності за попередні періоди; перевіркою страхового стажу, нарахованою заробітною платою та сплаченими страховими внесками, а також поданням “Повідомлення про зміни в трудових відносинах” через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Наталя Попович надала додзвонювачам кваліфіковані роз’яснення на всі їхні питання.

background Layer 1