Пропустити навігацію

КВАЛІФІКОВАНІ РОЗ’ЯСНЕННЯ ПІД ЧАС РОБОТИ “ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”

Пряма телефонна “гаряча” лінія є важливим та ефективним способом зв’язку з громадянами і сприяє оперативному вирішенню проблемних питань населення.Kalganova 300x217 - КВАЛІФІКОВАНІ РОЗ'ЯСНЕННЯ ПІД ЧАС РОБОТИ “ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”

01 жовтня поточного року представник відділу ведення електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Ольга Калганова під час телефонної “гарячої лінії” консультувала жителів Херсонщини з актуальних питань щодо подання об’єднаної звітності за ІІІ квартал 2024 року та “Уточнюючого” звіту за попередні періоди.

Ольга Калганова надала додзвонювачам кваліфіковані роз’яснення на всі їхні питання.

background Layer 1