Пропустити навігацію

Консультування громадян під час “гарячої” лінії

10 січня поточного року представник відділу ведення електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Євгеній Крикун під час телефонної “гарячої” лінії консультував жителів Херсонщини з актуальних питань щодо подання об’єднаної звітності та надання електронних послуг на вебпорталі ПФУ.Krykun 10012025 300x201 - Консультування громадян під час  “гарячої” лінії

Громадяни цікавились питанням подання об’єднаної звітності за ІV квартал 2024 року та “Уточнюючого” звіту за попередні періоди; реєстрацією на вебпорталі Пенсійного фонду України; перевіркою страхового стажу, нарахованої зарплати та сплачених страхових внесків тощо.

Євгеній Крикун надав відповіді на всі питання, які надійшли під час телефонної “гарячої” лінії.

background Layer 1