Пропустити навігацію

Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хесронській області за 2024 рік

Головним управлінням Пенсійного фонду України (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до Головного управління.

Упродовж 2024 року до Головного управління надійшло 10 873 звернення громадян, що на 3,8% більше, ніж в 2023 році.

Звернення надходили різними каналами комунікації, а саме:

  • вебпортал ПФУ – 4 761 од. (43,8% від загальної кількості);
  • електронною поштою – 1 851 од. (17,0% від загальної кількості);
  • вищі органи влади – 1 675 од. (15,4% від загальної кількості);
  • особисто – 1 260 од. (11,6% від загальної кількості);
  • поштою – 603 од. (5,5% від загальної кількості);
  • «Урядовий контактний центр» – 552 од. (5,1% від загальної кількості);
  • на особистому прийомі – 102 од. (0,9% від загальної кількості);
  • від уповноваженої особи, телефоном, факсом тощо – 69 од. (0,6% від загальної кількості).

Найбільш актуальними в зверненнях громадян залишаються питання щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства — 3 214 (29,6 % від загальної кількості).

Крім того, заявники порушували наступні питання:

  • підвищення розміру пенсії – 1 296 (11,9%);
  • виплати пенсії через банк – 1 291 (11,9%);
  • витребування довідок та інших матеріалів – 972 (8,9%);
  • визначення права на призначення житлової субсидії -635 (5,8%);
  • виконання рішень судів – 518 (4,8%);
  • взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії – 415 (3,8%);
  • правомірності припинення виплати пенсії – 297 (2,7%);
  • визначення права на отримання пільги – 259 (2,4%);
  • щодо електронної трудової книжки – 226 (2,1%);
  • перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 221 (2,0%);
  • використання електронних ресурсів – 200 (1,8%);
  • своєчасності виплати житлової субсидії або пільги – 193 (1,8%);
  • визначення права на призначення пенсії – 178 (1,6%);
  • індексації пенсії – 145 (1,3%);
  • своєчасності виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 108 (1,0%);
  • визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій – 94 (0,9%);
  • щодо перерахунку житлової субсидії – 88 (0,8%);
  • відображення страхових внесків у реєстрі застрахованих осіб – 87 (0,8%)
  • виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 75 (0,7%);
  • видачі пенсійного посвідчення – 35 (0,3%);
  • виплати допомоги на поховання – 30 (0,3%);
  • інші – 296 (2,7%).

За 2024 рік надійшло 168 повторних звернень, що складає 1,5% від загальної кількості.

В 2024 році від осіб з інвалідністю надійшло 1 217 звернень (11,2% від загальної кількості), з яких:

  • особи з інвалідністю ІІІ групи — 630;
  • особи з інвалідністю внаслідок війни — 282;
  • особи з інвалідністю ІІ групи — 242;
  • особи з інвалідністю І групи — 62;
  • особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни — 1.

Залишається значним число звернень від пенсіонерів, що отримують пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» – 4 964, що складає 45,7% від загальної кількості звернень.

Протягом 2024 року до залів обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» за наданням послуг звернулось 112 431 громадянин, у порівнянні з 2023 роком, кількість наданих послуг збільшилось на 35,5 %.

За звітний період кількість дзвінків на «гарячі» телефонні лінії збільшилась на 5 696 одиниць та склала 39 549 консультацій, проти 33 853 звернення в 2023 році.

Головне управління й надалі приділятиме значну увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

background Layer 1