Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Хесронській області за 2024 рік
Головним управлінням Пенсійного фонду України (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до Головного управління.
Упродовж 2024 року до Головного управління надійшло 10 873 звернення громадян, що на 3,8% більше, ніж в 2023 році.
Звернення надходили різними каналами комунікації, а саме:
- вебпортал ПФУ – 4 761 од. (43,8% від загальної кількості);
- електронною поштою – 1 851 од. (17,0% від загальної кількості);
- вищі органи влади – 1 675 од. (15,4% від загальної кількості);
- особисто – 1 260 од. (11,6% від загальної кількості);
- поштою – 603 од. (5,5% від загальної кількості);
- «Урядовий контактний центр» – 552 од. (5,1% від загальної кількості);
- на особистому прийомі – 102 од. (0,9% від загальної кількості);
- від уповноваженої особи, телефоном, факсом тощо – 69 од. (0,6% від загальної кількості).
Найбільш актуальними в зверненнях громадян залишаються питання щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства — 3 214 (29,6 % від загальної кількості).
Крім того, заявники порушували наступні питання:
- підвищення розміру пенсії – 1 296 (11,9%);
- виплати пенсії через банк – 1 291 (11,9%);
- витребування довідок та інших матеріалів – 972 (8,9%);
- визначення права на призначення житлової субсидії -635 (5,8%);
- виконання рішень судів – 518 (4,8%);
- взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії – 415 (3,8%);
- правомірності припинення виплати пенсії – 297 (2,7%);
- визначення права на отримання пільги – 259 (2,4%);
- щодо електронної трудової книжки – 226 (2,1%);
- перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 221 (2,0%);
- використання електронних ресурсів – 200 (1,8%);
- своєчасності виплати житлової субсидії або пільги – 193 (1,8%);
- визначення права на призначення пенсії – 178 (1,6%);
- індексації пенсії – 145 (1,3%);
- своєчасності виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 108 (1,0%);
- визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій – 94 (0,9%);
- щодо перерахунку житлової субсидії – 88 (0,8%);
- відображення страхових внесків у реєстрі застрахованих осіб – 87 (0,8%)
- виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 75 (0,7%);
- видачі пенсійного посвідчення – 35 (0,3%);
- виплати допомоги на поховання – 30 (0,3%);
- інші – 296 (2,7%).
За 2024 рік надійшло 168 повторних звернень, що складає 1,5% від загальної кількості.
В 2024 році від осіб з інвалідністю надійшло 1 217 звернень (11,2% від загальної кількості), з яких:
- особи з інвалідністю ІІІ групи — 630;
- особи з інвалідністю внаслідок війни — 282;
- особи з інвалідністю ІІ групи — 242;
- особи з інвалідністю І групи — 62;
- особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни — 1.
Залишається значним число звернень від пенсіонерів, що отримують пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» – 4 964, що складає 45,7% від загальної кількості звернень.
Протягом 2024 року до залів обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» за наданням послуг звернулось 112 431 громадянин, у порівнянні з 2023 роком, кількість наданих послуг збільшилось на 35,5 %.
За звітний період кількість дзвінків на «гарячі» телефонні лінії збільшилась на 5 696 одиниць та склала 39 549 консультацій, проти 33 853 звернення в 2023 році.
Головне управління й надалі приділятиме значну увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.