Пропустити навігацію

Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Херсонській області за І квартал 2025 рік

Головним управлінням Пенсійного фонду України (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до Головного управління.

Упродовж І кварталу поточного року до Головного управління надійшло 2 601 звернення громадян, що на 12,5 % менше, ніж у відповідному періоді 2024 року.

Звернення надходили різними каналами комунікації, а саме:

  • вебпортал ПФУ — 1 281 од. (49,3% від загальної кількості);
  • електронною поштою – 453 од. (17,4% від загальної кількості);
  • вищі органи влади — 399 од. (15,3% від загальної кількості);
  • особисто – 260 од. (10,0% від загальної кількості);
  • поштою – 119 од. (4,6% від загальної кількості);
  • «Урядовий контактний центр» – 70 од. (2,7% від загальної кількості);
  • на особистому прийомі – 14 од. (0,5% від загальної кількості);
  • від уповноваженої особи, телефоном, факсом тощо – 5 од. (0,2% від загальної кількості).

Найбільш актуальними в зверненнях громадян залишаються питання щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства — 675 (26,0 % від загальної кількості).

Крім того, заявники порушували наступні питання:

  • виплати пенсії через банк – 394 (15,1%);
  • взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії – 251 (9,7%);
  • витребування довідок та інших матеріалів – 242 (9,3%);
  • підвищення розміру пенсії – 236 (9,1%);
  • виконання рішень судів – 154 (5,9%);
  • індексація пенсії — 96 (3,7%);
  • перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 77 (3,0%);
  • визначення права на призначення житлової субсидії – 76 (2,9%);
  • щодо електронної трудової книжки – 72 (2,8%);
  • правомірності припинення виплати пенсії – 45 (1,7%);
  • використання електронних ресурсів – 34 (1,3%);
  • визначення права на призначення пенсії – 33 (1,3%);
  • визначення права на отримання пільги – 29 (1,1%);
  • відображення страхових внесків у реєстрі застрахованих осіб – 26 (1,0%);
  • щодо перерахунку житлової субсидії — 17 (0,7%);
  • видачі пенсійного посвідчення – 15 (0,6%);
  • своєчасності виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 15 (0,6%);
  • своєчасності виплати житлової субсидії або пільги – 10 (0,4%);
  • визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій — 9 (0,3%);
  • виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера — 8 (0,3%);
  • внесення змін про застраховану особу до реєстру застрахованих осіб — 7 (0,3%);
  • виплата пенсії через пошту — 3 (0,1%);
  • щодо перерахунку нарахованої суми пільги — 6 (0,2%);
  • виплата допомоги на поховання — 6 (0,2%);
  • сплата єдиного внеску — 4 (0,1%);
  • інші, в т. ч. подяки – 61 (2,3%).

За січень-березень 2025 року надійшло 23 повторних звернення, що складає 0,8% від загальної кількості.

В І кварталі 2025 року від осіб з інвалідністю надійшло 312 звернень (11,2% від загальної кількості), з яких:

  • особи з інвалідністю ІІІ групи — 139;
  • особи з інвалідністю ІІ групи — 79;
  • особи з інвалідністю внаслідок війни — 71;
  • особи з інвалідністю І групи — 23.

Залишається значним число звернень від пенсіонерів, що отримують пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» – 1 210, що складає 46,5% від загальної кількості звернень.

Протягом січня-березня 2025 року до залів обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» за наданням послуг звернулось 21 971 громадянин, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість наданих послуг зменшилась на 19,7 %.

За звітний період кількість дзвінків на «гарячі» телефонні лінії зменшилась на 3 196 одиниць та склала 6 477 консультацій, проти 9 673 звернення в 2024 році.

Головне управління й надалі приділятиме значну увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

 

background Layer 1