Пропустити навігацію

На Херсонщині триває робота з наближення пенсійних послуг до громадян

1 1 - На Херсонщині триває робота з наближення пенсійних послуг до громадянГоловне завдання діяльності органів Пенсійного фонду України – це забезпечення прав громадян у сфері пенсійного забезпечення. З метою підвищення якості надання послуг спеціалісти Новокаховського сервісного центру тісно співпрацюють з усіма установами та організаціями м.Нова Каховка. Особливе місце займає співпраця з архівними установами. Не кожен місцевий мешканець знає про їх існування, адже знайомство з архівами проходить (як правило) тоді, коли при зверненні до Пенсійного фонду виникає потреба у підтвердженні різного роду інформації про трудову діяльність. Звідси й розпочинається спільна та злагоджена робота спеціалістів: допомогти розшукати архівний фонд, сформувати запит тощо. За результатами проведених в цьому році в архівних установах міста контрольно-перевірочних заходів фахівці Ново каховського сервісного центру попередили виникнення переплат пенсійних коштів у 87 випадках та недоплат – у 2 випадках. Майже під час кожної з перевірок (з початку року в архівних установах проведено 119 перевірок) обговорюються проблемні питання, що виникають в роботі, аналізуються вимоги, з якими звертаються запитувачі інформації, оновлюється інформація про архівні фонди, проводиться огляд змін в пенсійному законодавстві, надаються роз’яснення щодо роботи сервісів Пенсійного фонду. Фахівці Олешківського сервісного центру продовжують ознайомлення громадян з сучасними сервісами Пенсійного фонду України. 2 1 - На Херсонщині триває робота з наближення пенсійних послуг до громадянТак, 27.03.19 було проведено зустріч з працівниками Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Олешківської РДА, під час якої спеціаліст Фонду розповіла про порядок реєстрації застрахованих осіб на веб-порталі ПФУ, за допомогою якого громадяни мають можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на їхні пенсійні права, зручно і оперативно взаємодіяти з органами Фонду, а пенсіонери можуть передивитись свою пенсійну справу без відвідування сервісного центру. Крім того, застраховані особи можуть дистанційно отримувати послуги, у тому числі СМС-інформування та довідки з QR-кодом, які дійсні для оформлення субсидій, пред’явлення в банківських установах. Також було повідомлено про запровадження нового сервісу надання електронних документів -кабінет страхувальника та про можливість роботодавця самостійно отримувати електронні довідки про страховий стаж та відповідну сплату страхових внесків за своїх працівників для нарахування лікарняних.

background Layer 1