Пропустити навігацію

Пряма телефонна лінія для жителів Херсонщини

1 жовтня 2020 року проведено традиційний сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» із начальником управління обслуговування громадян.

 

Протягом години на пряму телефонну лінію звернулося 11 осіб.

 

Додзвонювачі цікавилися порядком виплати недоотриманої пенсії після смерті пенсіонера, тривалістю необхідного страхового стажу для виходу на пенсію за віком у поточному році та питаннями щодо терміну та умов планового перерахунку пенсій.

 

Під час спілкування Світлана Ворона звернула увагу громадян на те, що для отримання фахових консультацій з питань пенсійного законодавства та подання документів для призначення пенсії не потрібно контактувати з спеціалістами сервісних центрів особисто – це можна зробити через інтернет за допомогою онлайн сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.

 

Проведення прямої телефонної лінії в чергове засвідчило, що існує багато питань, які можна вирішити дистанційно.

 

DSC 4324 1024x683 - Пряма телефонна лінія для жителів Херсонщини DSC 4321 2 1024x641 - Пряма телефонна лінія для жителів Херсонщини

background Layer 1