Пропустити навігацію

ПРОВЕДЕНО ПРЯМУ “ГАРЯЧУ” ТЕЛЕФОННУ ЛІНІЮ

IMG b96f126b70344a4d21fc826a92026ab7 V - ПРОВЕДЕНО ПРЯМУ “ГАРЯЧУ” ТЕЛЕФОННУ ЛІНІЮ

4 липня заступник начальника відділу обслуговування громадян № 5 (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Тетяна Сокол провела прийом громадян в режимі “прямої” телефонної лінії.

Впродовж спілкування мешканці смт Каланчак цікавилися питаннями щодо перерахунку пенсії у зв’язку зі звільненням, необхідного страхового стажу для виходу на пенсію у 2021 році та можливості самостійно його докупити, порядку перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам та пенсіонерам силових структур тощо.

Кожен, хто звернувся на “гарячу” лінію, отримав розгорнуту та кваліфіковану відповідь на поставлені запитання. Жоден дзвінок не залишився без відповіді.

background Layer 1