НА «ПРЯМОМУ» ЗВ’ЯЗКУ З МЕШКАНЦЯМИ КАХОВКИ
10 вересня проведено сеанс «прямої» телефонної лінії, під час якої на запитання дозвонювачів відповідала начальник відділу обслуговування громадян №6 (сервісного центру) Ніна Палига.
Упродовж години людям надавалися роз’яснення щодо умов призначення пенсії, зокрема вимог до необхідного страхового стажу, перерахунків пенсій, які відбулися з 1 липня поточного року та перерахунків, які чекають пенсіонерів до кінця 2021 року.
Під час телефонного спілкування Ніна Палига акцентувала увагу дозвонювачів на електронному способі вирішення питань пенсійного забезпечення за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.
Довідково: Станом на 01.09.2021 року до фахівців Головного управління за консультаціями та роз’ясненнями через «гарячі» телефонні лінії звернулося 35,4 тис. громадян. Варто зазначити, що у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року кількість телефонних консультацій збільшилася у 1,5 рази.