ВАЖЛИВІ РОЗ’ЯСНЕННЯ ПРО ЕЛЕКТРОННИЙ ЛІКАРНЯНИЙ
З 1 жовтня 2021 року всі заклади охорони здоров‘я України перейшли на оформлення електронних лікарняних. Відтепер працівники, захворівши, мають повідомляти роботодавцю номер електронного лікарняного.
Алгоритм формування електронного листка непрацездатності є наступним:
- працівник звертається для медичного огляду до лікаря;
- лікар встановлює факт непрацездатності та формує електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність (далі – МВТН) у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
- інформація про тимчасову втрату працездатності автоматично на підставі медичного висновку вноситься до Електронного реєстру листків непрацездатності (далі – Електронний реєстр);
- у Електронному реєстрі відповідна інформація отримує унікальний (єдиний реєстраційний) номер, що фактично і є створенням електронного листка непрацездатності.
Варто звернути увагу! Під час створення лікарем МВТН пацієнтам рекомендується перевірити коректність введення лікарем інформації про особу (ПІБ та РНОКПП).
Також важливо, отримати смс-повідомлення від електронної системи охорони здоров‘я. Якщо таке повідомлення ви не отримали, перевірте актуальність внесеного в систему номера телефону.
Увага! Якщо лікарняний не був сформований, вам слід запитати у лікаря, чи надходила до медичної бази даних відповідь від Електронного реєстру щодо результату обробки МВТН. В разі отримання відповіді “не знайдено страхувальника”, а пацієнт є застрахованим, потрібно звернутися до роботодавця або за телефоном «гарячої» лінії Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області (0552) 35 39 02.