Пропустити навігацію

КОНСУЛЬТУВАННЯ ГРОМАДЯН ПІД ЧАС “ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”

 

YAshhuk 03072024 300x218 - КОНСУЛЬТУВАННЯ ГРОМАДЯН ПІД ЧАС “ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”03 липня поточного року представник відділу ведення електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Наталія Ящук під час телефонної “гарячої лінії” консультувала жителів Херсонщини з актуальних питань щодо подання об’єднаної звітності та надання електронних послуг на вебпорталі ПФУ.

Громадяни цікавились питанням подання об’єднаної звітності за ІІ квартал 2024 року та “Уточнюючого” звіту за попередні періоди; реєстрацією на вебпорталі Пенсійного фонду України; поданням анкети застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр застрахованих осіб (дані паспорту, адреси проживання); перевіркою страхового стажу, нарахованої зарплати та сплачених страхових внесків тощо.

Наталія Ящук надала відповіді, роз’яснення та консультації на всі питання, які надійшли під час телефонної “гарячої” лінії.

background Layer 1