Пропустити навігацію

Добір на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста відділу опрацювання документації

Основні функціональні обов’язки:

  • забезпечення реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення, організації виплати житлових субсидій, пільг, страхових виплат, соціальних допомог;
  • проведення перевірки та візування пенсійних справ, документації, справ по страхових виплатах, житлових субсидіях, пільгах відповідно до норм чинного законодавства та їх затвердження в підсистемах “Призначення та виплата пенсій” та “Призначення та виплата деяких соціальних виплат”;
  • проведення перевірки розрахунку надміру виплачених коштів при відпрацюванні пенсійних справ, документації, рішень щодо виплати житлових субсидій, пільг, страхових виплат, соціальних допомог та внесення інформації про переплату в електронну пенсійну справу та візування листів – повідомлень щодо надміру виплачених коштів;
  • підготовка інформації з питань виплати пенсій, страхових виплат, житлових субсидій та пільг для розгляду звернень громадян;
  • здійснення листування з питань виплати пенсій, страхових виплат, житлових субсидій та пільг з організаціями, підприємствами, установами тощо.

Вимоги до кандидата: вища освіта, наявність громадянства України, вільне володіння українською мовою, володіння ПК.

Заяву кандидата на посаду та резюме надсилати на електронну адресу: gu@ks.pfu.gov.ua.

Детальну інформацію можна дізнатися за номерами телефонів:

050 979 61 50 (контактна особа: Спіян Євгенія Олександрівна); 050 318 74 71 (контактна особа: Павлова Вікторія Володимирівна).

background Layer 1