Пропустити навігацію

Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Херсонській області за І півріччя 2025 рік

Головним управлінням Пенсійного фонду України (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до Головного управління.

Упродовж І півріччя поточного року до Головного управління надійшло 5 630  звернень. Кількість звернень відповідає рівню відповідного періоду 2024 року.

Звернення надходили різними каналами комунікації, а саме:

  • вебпортал ПФУ – 3 053 од. (54,2% від загальної кількості);
  • електронною поштою – 911 од. (16,2% від загальної кількості);
  • вищі органи влади – 845 од. (15,0% від загальної кількості);
  • особисто – 446 од. (7,9% від загальної кількості);
  • поштою – 218 од. (3,9% від загальної кількості);
  • «Урядовий контактний центр» – 117 од. (2,1% від загальної кількості);
  • на особистому прийомі – 29 од. (0,5% від загальної кількості);
  • від уповноваженої особи, телефоном, факсом тощо – 11 од. (0,2% від загальної кількості).

Найбільш актуальними в зверненнях громадян в І півріччі 2025 року є питання взяття на облік/поновлення або продовження виплати пенсії – 1 325 од. (23,5 % від загальної кількості) та роз’яснення пенсійного законодавства – 1 302 од. (23,1%).

Крім того, заявники порушували наступні питання:

  • виплати пенсії через банк – 545 (9,7%);
  • витребування довідок та інших матеріалів – 480 (8,5%);
  • підвищення розміру пенсії – 448 (8,0%);
  • виконання рішень судів – 267 (4,7%);
  • індексація пенсії – 172 (3,1%);
  • перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т.ч. надбавок, доплат – 149 (2,6%);
  • щодо електронної трудової книжки – 142 (2,5%);
  • визначення права на призначення житлової субсидії – 123 (2,2%);
  • визначення права на призначення житлової субсидії – 123 (2,2%);
  • правомірності припинення виплати пенсії – 115 (2,0%);
  • визначення права на призначення пенсії – 83 (1,5%);
  • використання електронних ресурсів – 73 (1,3%);
  • визначення права на отримання пільги – 50 (0,9%);
  • відображення страхових внесків у реєстрі застрахованих осіб – 48 (0,9%);
  • щодо перерахунку житлової субсидії – 29 (0,5%);
  • видачі пенсійного посвідчення – 21 (0,4%);
  • своєчасності виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 25 (0,4%);
  • виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 23 (0,4%);
  • виплата допомоги на поховання – 22 (0,4%);
  • визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій – 18 (0,3%);
  • інші, в т. ч. подяки – 170 (3,0%).

За січень-червень 2025 року надійшло 67 повторних звернення, що складає 1,2 % від загальної кількості.

В І півріччі 2025 року від осіб з інвалідністю надійшло 656 звернень (9,4% від загальної кількості), з яких:

  • особи з інвалідністю ІІІ групи – 342;
  • особи з інвалідністю ІІ групи – 143;
  • особи з інвалідністю внаслідок війни – 128;
  • особи з інвалідністю І групи – 43.

Залишається значним число звернень від пенсіонерів, що отримують пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» – 2 942, що складає 52,3% від загальної кількості звернень.

Протягом І півріччя 2025 року до залів обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» за наданням послуг звернулось 41 813 громадян, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість наданих послуг зменшилась на 28,3 %.

За звітний період кількість дзвінків на «гарячі» телефонні лінії зменшилась на 7 362 одиниці та склала 11 510 консультацій, проти 18 872 звернень в І кварталі 2024 року.

background Layer 1