Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Херсонській області за 9 місяців 2025 рік
Головним управлінням Пенсійного фонду України (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до Головного управління.
Упродовж 9 місяців поточного року до Головного управління надійшло 9 207 звернень. Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилась на 926 од., або 11,5%.
Звернення надходили різними каналами комунікації, а саме:
- вебпортал ПФУ – 4 940 од. (53,7% від загальної кількості);
- електронною поштою – 1 534 од. (15,4% від загальної кількості);
- вищі органи влади – 1 417 од. (15,4% від загальної кількості);
- особисто – 658 од. (7,1% від загальної кількості);
- поштою – 347 од. (3,8% від загальної кількості);
- «Урядовий контактний центр» – 258 од. (2,8% від загальної кількості);
- на особистому прийомі – 42 од. (0,5% від загальної кількості);
- від уповноваженої особи, телефоном, факсом тощо – 11 од. (0,1% від загальної кількості).
Найбільш актуальними в зверненнях громадян в січні – вересні п.р. є питання:
роз’яснення пенсійного законодавства – 2 562 од. (27,8%);
взяття на облік/поновлення або продовження виплати пенсії – 1 688 од. (18,3 % від загальної кількості).
Крім того, заявники порушували наступні питання:
- витребування довідок та інших матеріалів – 833 (9,0%);
- підвищення розміру пенсії – 678 (7,4%);
- виплати пенсії через банк – 654 (7,1%);
- виконання рішень судів – 384 (4,2%);
- перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т.ч. надбавок, доплат – 278 (3,0%);
- індексація пенсії – 230 (2,5%);
- щодо електронної трудової книжки – 187 (2,0%);
- визначення права на призначення житлової субсидії – 157 (1,7%);
- визначення права на призначення пенсії – 151 (1,6%);
- використання електронних ресурсів – 149 (1,6%);
- правомірності припинення виплати пенсії – 121 (1,3%);
- визначення права на отримання пільги – 62 (0,7%);
- виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 68 (0,7%);
- відображення страхових внесків у реєстрі застрахованих осіб – 64 (0,7%)
- виплата допомоги на поховання – 52 (0,6%);
- щодо перерахунку житлової субсидії – 50 (0,5%);
- своєчасності виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 38 (0,4%);
- видачі пенсійного посвідчення – 31 (0,3%);
- визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій – 29 (0,3%);
- інші, в т. ч. подяки – 741 (8,0%).
З початку 2025 року надійшло 86 повторних звернення, що складає 0,9 % від загальної кількості.
За 9 місяців 2025 року від осіб з інвалідністю надійшло 1 044 звернень (11,3% від загальної кількості), з яких:
- особи з інвалідністю ІІІ групи – 561 од.;
- особи з інвалідністю ІІ групи – 221 од.;
- особи з інвалідністю внаслідок війни – 185 од.;
- особи з інвалідністю І групи – 76 од.;
- дитина з інвалідністю – 1 од.
Залишається значним число звернень від пенсіонерів, що отримують пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» – 4 530, що складає 49,2% від загальної кількості звернень.
Протягом 9 місяців 2025 року:
- до залів обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» за наданням послуг звернулось 70 135 громадян;
- на Контакт-центр Головного управління – 21 867 громадян.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, спеціалісти Головного управління постійно вживають заходи методологічного, організаційного, комунікативного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цього напрямку роботи.
Головне управління й надалі приділятиме значну увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.