Пропустити навігацію

Звіт про роботу зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Херсонській області за 9 місяців 2025 рік

Головним управлінням Пенсійного фонду України (далі – Головне управління) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до Головного управління.

Упродовж 9 місяців поточного року до Головного управління надійшло 9 207 звернень. Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилась на 926 од., або 11,5%.

Звернення надходили різними каналами комунікації, а саме:

  • вебпортал ПФУ – 4 940 од. (53,7% від загальної кількості);
  • електронною поштою – 1 534 од. (15,4% від загальної кількості);
  • вищі органи влади – 1 417 од. (15,4% від загальної кількості);
  • особисто – 658 од. (7,1% від загальної кількості);
  • поштою – 347 од. (3,8% від загальної кількості);
  • «Урядовий контактний центр» – 258 од. (2,8% від загальної кількості);
  • на особистому прийомі – 42 од. (0,5% від загальної кількості);
  • від уповноваженої особи, телефоном, факсом тощо – 11 од. (0,1% від загальної кількості).

Найбільш актуальними в зверненнях громадян в січні – вересні п.р. є питання:

роз’яснення пенсійного законодавства – 2 562 од. (27,8%);

взяття на облік/поновлення або продовження виплати пенсії – 1 688 од. (18,3 % від загальної кількості).

Крім того, заявники порушували наступні питання:

  • витребування довідок та інших матеріалів – 833 (9,0%);
  • підвищення розміру пенсії – 678 (7,4%);
  • виплати пенсії через банк – 654 (7,1%);
  • виконання рішень судів – 384 (4,2%);
  • перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т.ч. надбавок, доплат – 278 (3,0%);
  • індексація пенсії – 230 (2,5%);
  • щодо електронної трудової книжки – 187 (2,0%);
  • визначення права на призначення житлової субсидії – 157 (1,7%);
  • визначення права на призначення пенсії – 151 (1,6%);
  • використання електронних ресурсів – 149 (1,6%);
  • правомірності припинення виплати пенсії – 121 (1,3%);
  • визначення права на отримання пільги – 62 (0,7%);
  • виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 68 (0,7%);
  • відображення страхових внесків у реєстрі застрахованих осіб – 64 (0,7%)
  • виплата допомоги на поховання – 52 (0,6%);
  • щодо перерахунку житлової субсидії – 50 (0,5%);
  • своєчасності виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 38 (0,4%);
  • видачі пенсійного посвідчення – 31 (0,3%);
  • визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій – 29 (0,3%);
  • інші, в т. ч. подяки – 741 (8,0%).

З початку 2025 року надійшло 86 повторних звернення, що складає 0,9 % від загальної кількості.

За 9 місяців 2025 року від осіб з інвалідністю надійшло 1 044 звернень (11,3% від загальної кількості), з яких:

  • особи з інвалідністю ІІІ групи – 561 од.;
  • особи з інвалідністю ІІ групи – 221 од.;
  • особи з інвалідністю внаслідок війни – 185 од.;
  • особи з інвалідністю І групи – 76 од.;
  • дитина з інвалідністю – 1 од.

Залишається значним число звернень від пенсіонерів, що отримують пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» – 4 530, що складає 49,2% від загальної кількості звернень.

Протягом 9 місяців 2025 року:

  1. до залів обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» за наданням послуг звернулось 70 135 громадян;
  2. на Контакт-центр Головного управління – 21 867 громадян.

З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, спеціалісти Головного управління постійно вживають заходи методологічного, організаційного, комунікативного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цього напрямку роботи.

Головне управління й надалі приділятиме значну увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

background Layer 1