Пропустити навігацію

Херсонські пенсійники розповідають громадянам про переваги веб-порталу

2 - Херсонські пенсійники  розповідають громадянам про переваги веб-порталу   12 липня 2018 року головний спеціаліст відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів №4 управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області Тетяна Зубелевич провела зустріч з працівниками Олександрівської сільської ради Скадовського району. Фахівець управління розповіла учасникам зустрічі про переваги легальної зайнятості, ризики отримання заробітної плати у “конвертах”, наголосивши на важливості цього питання, адже майбутня соціальна захищеність кожного залежить від наявного страхового стажу, який підтверджується сплатою роботодавцями єдиного соціального внеску за найманих працівників, та розміру заробітної плати. Присутні на зустрічі ознайомилися з перевагами реєстрації застрахованих осіб на веб-порталі Пенсійного фонду, що надає громадянам можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на їхні пенсійні права, зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

     13 липня 2018 року головний спеціаліст відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів № 4 Олена Буряк зустрілася з працівниками відділів бухгалтерії та кадрів КП “Олешківська центральна районна лікарня”. Під час зустрічі присутні були ознайомлені з перевагами використання електронного сервісу Пенсійного фонду України, за допомогою якого громадяни мають можливість здійснювати постійний контроль за своїми даними. Також учасникам зустрічі повідомлено про додаткові можливості веб-порталу, а саме :
– подати запит для підготовки різних довідок у паперовому вигляді, що видаються Пенсійним фондом, і потім лише з’явитись для отримання готової довідки – буде повідомлено час і місце, куди потрібно прийти;
– записатися на прийом до керівництва чи відповідальної особи і отримати відповідь з уточненням місця, дати та часу прийому;
відправити скаргу до управління, на яку обов’язково прийде відповідь, адже кожне звернення фіксується електронною системою і перебуває на контролі.
На завершення учасники зустрічі отримали змістовні відповіді на свої запитання, їм також роздали інформаційні буклети та заяви про реєстрацію на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

background Layer 1