На Херсонщине продовжується інформаційна кампанія щодо можливостей дистанційного обслуговування
10 серпня 2018 року провідний спеціаліст відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів №4 управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Фонду Тетяна Орлова зустрілася з працівниками ясла-садка “Сонечко” Каланчацької селищної ради Херсонської області. Під час зустрічі спеціаліст ознайомила присутніх з нововведеннями в обслуговуванні громадян в органах Фонду, а саме: про запровадження з травня поточного року СМС – інформування, яке включає в себе набір стандартних повідомлень щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, а також про накопичений страховий стаж та сплату страхових внесків роботодавцями. Сервіс орієнтований як на пенсіонерів, так і на громадян, які не досягли пенсійного віку. По-перше, цей сервіс забезпечує оперативне інформування про всі зміни, які відбуваються в пенсійній справі, по-друге, що є не менш важливо, для кожного працюючого це інструмент контролю за своїм роботодавцем. Адже щомісяця застрахована особа отримує повідомлення про зарахований страховий стаж, який необхідний при призначенні пенсії. Відсутність повідомлення про нарахований страховий стаж є приводом для звернення до свого роботодавця для з’ясування причин. Поліпшення якості обслуговування громадян – одне з ключових завдань органів Пенсійного фонду України, для виконання якого створюються нові сервіси та можливості для наших громадян.