Пропустити навігацію

Комунікація з громадянами телефонною «гарячою лінією»

gar 300x225 - Комунікація з громадянами телефонною «гарячою лінією»7 квітня 2021 року у Головному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києва упродовж двох годин працювала телефонна  «гаряча лінія». Громадяни мали можливість звернутись з запитаннями до заступника начальника Головного управління Ольги Пасічник.

Запитання надходили з питань пенсійного забезпечення, зокрема, щодо проведення автоматичного перерахунку пенсії з 1 квітня 2021 року, отримання  відомостей з Реєстру застрахованих осіб та щодо прийому громадян органами Пенсійного фонду в умовах карантинних обмежень.

Ольга Пасічник  чітко і фахово надавала роз’яснення дозвонювачам, що допомогло деяким громадянам отримати інформацію оперативно, не очікуючи на письмову відповідь.

Також пані Ольга роз’яснила як зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/  де є можливість отримати весь спектр електронних послуг. 

 

background Layer 1