Комунікація з громадянами телефонною «гарячою лінією»
7 квітня 2021 року у Головному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києва упродовж двох годин працювала телефонна «гаряча лінія». Громадяни мали можливість звернутись з запитаннями до заступника начальника Головного управління Ольги Пасічник.
Запитання надходили з питань пенсійного забезпечення, зокрема, щодо проведення автоматичного перерахунку пенсії з 1 квітня 2021 року, отримання відомостей з Реєстру застрахованих осіб та щодо прийому громадян органами Пенсійного фонду в умовах карантинних обмежень.
Ольга Пасічник чітко і фахово надавала роз’яснення дозвонювачам, що допомогло деяким громадянам отримати інформацію оперативно, не очікуючи на письмову відповідь.
Також пані Ольга роз’яснила як зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ де є можливість отримати весь спектр електронних послуг.