КОРЕКТНА ІНФОРМАЦІЯ = ЯКІСНА ПОСЛУГА
Фахівцями Головного управління надається громадянам велика кількість різноманітних послуг. Майже кожна послуга пов’язана з обов’язковою процедурою ідентифікації особи та ретельною перевіркою всіх необхідних для надання послуги даних про її отримувача.
Зважаючи на це, прискіплива увага приділяється не тільки користуванню інформацією, а й перевірці її достовірності та, в разі необхідності, корегування некоректної інформації.
Важливу функцію адміністрування вказаної інформації, відповідно до завдань Пенсійного фонду України, здійснює управління інформаційних систем та електронних реєстрів. Спеціалісти цього підрозділу формують та ведуть Реєстр застрахованих осіб, здійснюють контроль за достовірністю відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, вносять зміни та уточнення до відомостей Реєстру. Це не тільки кропітка та відповідальна, а ще й велика за обсягами інформації що обробляється, робота.
Протягом 7 місяців 2024 року до Головного управління було подано 16 118 звернень щодо зміни персональних даних в Реєстрі (анкети застрахованих осіб). Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України застрахованими особами було завантажено 5560 таких звернень, а сервісними центрами Головного управління зареєстровано 10 558 анкет.
Звертаємо увагу отримувачів послуг – якщо ви виявили у власних даних некоректну інформацію – не гайте часу – звертайтеся до сервісних центрів або порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Коректна інформація про вас – гарантія своєчасної та якісної послуги!