Пропустити навігацію

Інформація про роботу управління інформаційних систем та електронних реєстрів у 2018 році

На виконання заходів щодо реалізації органами Пенсійного фонду України в Луганській області Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року та з метою організації ефективного прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, робочі місця повинні знаходитись в приміщеннях для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо пенсійного забезпечення та облаштовуватися за рахунок селищних рад та територіальних громад: робочими станціями відповідної конфігурації; багатофункціональним пристроєм.

Заключено договори з місцевими органами виконавчої влади щодо надання приміщення та придбання комп’ютерної техніки для створення віддаленого робочого місця з метою організації ефективного прийому і обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України. Станом на 29.12.2018 створено та діють 44 віддалених робочих місця та агентських пункти прийому мешканців на базі місцевих рад, ЦНАПів, комунальних закладів, громадської організації ветеранів.

Основні послуги, які надаються спеціалістами управлінь, при прийомі громадян на віддалених робочих місцях, створених в громадах та селищних радах до підключення до корпоративної мережі: надання довідкової інформації, запис на попередній прийом до керівництва та спеціалістів, приймання заяв та видача довідок, допомога в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення, приймання документів для попередньої правової оцінки прав особи на призначення пенсії, перерахунок, приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів про стаж та заробіток.

Для забезпечення проведення нарахування пенсій та перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві спеціалістами відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації здійснювався постійний організаційно-методичний супровід програмного комплексу автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД/КОМТЕХ-W) для підвідомчих управлінь ПФУ в Луганській області. Протягом січня-вересня поточного року отримано від розробників розсилки з оновленнями та сформовано розсилки для районних управлінь: від розробників було отримано 98 розсилок зі змінами й доповненнями у функціонуванні програмного комплексу, на підставі яких до підпорядкованих управлінь Луганської області було підготовлено й передано 137 розсилок. Крім того, протягом березня проводилось тестування версії програмного забезпечення надісланих ІВЦ Міністерства соціальної політики України задля чого, здійснювалось тестове нарахування і перевірка роботи модулів нарахування, за результатами чого, підготовлено та направлено інформацію про результати тестування та наявні зауваження до Пенсійного фонду України і ІВЦ Міністерства соціальної політики України. Після отримання промислової версії програмного забезпечення було проведено перерахунок пенсійних виплат з 01 квітня 2018 року.

Було сформовано 399 наборів паспортів для виконання нарахування пенсій у районних управліннях, як на основні, так і на додаткові відомості. Крім того, проведено збір довідок територіальних управлінь та форм звітності: про фактичне використання коштів на виплату пенсій, звітів про розподіл коштів за операціями, про перераховані та призначені пенсії, форми 2 А. Було забезпечено щомісячне нарахування пенсій, збір електронних баз від підпорядкованих управлінь, контроль, обробку та підготовку баз для відправлення на Центральний рівень. Відповідно листів ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку» Пенсійного фонду України та з метою підтримки в актуальному стані даних облікових карток застрахованих осіб проведено передачу районних електронних баз для оновлення Центральної бази отримувачів пенсій, підготовлено супроводжувальні документи та інформаційно-довідкові таблиці.

На виконання листа Пенсійного фонду України від 12.09.2018 №29808/04-11 забезпечено виконання процесів призначення, перерахунку та виплати пенсій у підсистемі «Призначення та виплата пенсій – на базі електронної пенсійної справи» з формуванням виплатних документів в підсистемі ІКІС ПФУ ПВП-ЕПС. Забезпечено міграцію даних 133 довідників з локальної підсистеми АСОПД до підсистеми ПВП-ЕПС, проведено своєчасне коригування 10583 записи довідників обласного рівня. Впроваджено в промислову експлуатацію централізовану систему «Призначення та виплати пенсій» на основі електронної пенсійної справи забезпечено своєчасне та в повному обсязі  міграцію даних пенсійних справ з АСОПД підсистеми ПВП-ЕПС (сформовано 481376 електронних пенсійних справи), відповідно листів підпорядкованих управлінь проведено міграцію/доміграцію даних 3043 пенсійних справ. Крім того, з жовтня звітного року нарахування пенсій та формування виплатних документів проводиться в новій системі, проведено масові перерахунки пенсійних виплат з 01.12.2018 та з 01.01.2019.

Протягом звітного періоду в підпорядкованих управліннях Луганської області продовжувалась експлуатація інформаційних систем, технічних і телекомунікаційних засобів, які забезпечують автоматизацію роботи спеціалістів всіх підрозділів. Забезпечувалось супроводження, своєчасне оновлення і відновлення працездатності програмного забезпечення серверів: АРМів обліку сплати страхових внесків та єдиного внеску, системи АСОПД/КОМТЕХ-W та об’єднаної регіональної бази отримувачів пенсій, системи бухгалтерського обліку ПФУ на базі комплексу «1С», «транспортних» серверів, інформаційно-пошукової системи «Нормативні акти України», системи антивірусного захисту, а також програмно-технічних комплексів загально-прикладного використання. Адміністраторам підвідомчих управлінь надавалась необхідна методична і технічна допомога щодо супроводження та експлуатації цих систем. Своєчасно до підвідомчих управлінь надавалися оновлені версії програмного забезпечення комплексів ведення звітів головного і підвідомчих управлінь по затверджених формах показників економічної діяльності органів ПФУ. Виконувалось збереження баз даних головного управління, а також відновлення працездатності комплексів в разі потреби.

Забезпечувалась безперебійна робота регіонального сегменту корпоративної телекомунікаційної мережі Пенсійного фонду України у цілодобовому режимі. В головному та підвідомчих управліннях забезпечувався веб-доступ до центральних баз даних страхувальників (центрального сховища обліку сплати страхових внесків та єдиного внеску – ЦС ОССВ та ЦС ОССВ2, єдиного реєстру платників -ЦР ЄРП, реєстру платників єдиного внеску -ЦР ОССВ2, ВЕБ-СОК, ВЕБ-“Відомості з реєстру страхувальників”, СПОВ-МЗ). З метою оперативного доступу до всіх діючих ВЕБ-систем. Спеціалістам підрозділів пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян забезпечувався веб-доступ до центральної бази даних одержувачів пенсій та програмного забезпечення ПВП ДКГ.

Протягом 2018 року, відповідно затвердженого графіку, проведено тематичні перевірки в підвідомчих управліннях (в т.ч. з питань захисту інформації) та проведено аудиторські дослідження організації роботи щодо дотримання порядку використання даних з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Під час проведення контрольних заходів перевірено питання щодо повноти та своєчасності опрацювання підпорядкованими управліннями звернень громадян.

Протягом січня-грудня 2018 року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи комісією з розгляду звернень територіальних управлінь Пенсійного фонду України в Луганській області щодо приведення у відповідність стану сплати внесків. Так, проведено 24 засідання комісії, за результатами яких складено 250 актів та проведено виправлення виявлених невідповідностей між первинними документами та даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Виявлені невідповідності було усунено по 11224 застрахованим особам у 2155 періодах по 351 страхувальнику. Самостійно підпорядкованими управліннями проведено аналіз стану сплати внесків по 2489 застрахованим особам та встановлено/знято позначки про сплату внесків по 44779 періодам 1910 страхувальників.

З метою організації застосування алгоритмів актуалізації даних облікових карток та електронних пенсійних справ за інформацією, що надходить з джерел її формування в головному управлінні створено комісію з розгляду звернень територіальних управлінь щодо актуалізації документів в реєстрі застрахованих осіб, визначено відповідальних осіб, з наданням права змінювати статус документів в реєстрі застрахованих осіб у випадках, коли виявлено помилку в персональних даних за результатами опрацювання протоколів розбіжностей. Підпорядкованими управліннями проаналізовано протоколи розбіжностей та надано матеріали на розгляд комісії.

Для забезпечення контролю за повнотою та правильністю формування реєстру застрахованих осіб – проводиться моніторинг звітності страхувальників на наявність помилок: за період з 01.01.2018 по 29.12.2018 виявлено 296 помилкових звітів. Підпорядкованими управліннями організовано роботу зі страхувальниками, направляються телефонограми та листи, повідомлено територіальні фіскальні органи. Станом на 01.01.2019, виправлено 276 помилкових звітів (93%) за 2018 рік, залишається на контролі робота по виправленню 21 звіту щодо 94 застрахованих осіб.

Впродовж звітного періоду року спеціалістами відділів адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації відпрацьовано в повному обсязі запити щодо отримання інформації з Реєстру застрахованих осіб, з них:

  • 34472 – від відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій;
  • 38009 – особисто від застрахованих осіб;
  • 508 – від правоохоронних органів (731 застрахована особа та 115 страхувальники).

Спеціалістами головного управління опрацьовано 274 запити щодо 580 пенсіонерів від управління пенсійного забезпечення та управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян про підтвердження періоду роботи. Також задоволено 3361 запит, отриманий від державних, правоохоронних органів, регіональних органів Фонду, інших установ та громадян: щодо 3708 застрахованих осіб і 570 страхувальників.

За вказаний період до управлінь області надійшли відомості по 86223 померлим громадянам, з них по 30947 особам визначено реєстраційний номер облікової картки платника податків що складає 81,2%, з них: по 39047 особам внесено інформацію до бази даних, по 30947 – дані в підсистемі WEB-СОК відсутні.

Продовжується роз’яснювальна робота з громадянами щодо можливостей отримання електронних послуг за допомогою web-порталу Пенсійного фонду України. Розміщено 90 інформаційних матеріалів в друкованих виданнях, проведено 399 виступів в трудових колективах, пролунало 275 виступів на радіо, розглянуто питання на 196 семінарах, виготовлено та розповсюджено більш ніж 28 тис. буклетів. Крім того, надаються роз’яснення засобами Skype-зв’язку та на офіційних сторінках соціальних мереж. Станом на 01.01.2019 на web-порталі зареєстровано 59292 користувача, в т.ч. за період з січня по грудень – 27321 особа.

Протягом звітного періоду поточного року для виготовлення пенсійних посвідчень до Інформаційного центру ПФУ було направлено 623 файли, в яких містилися анкетні дані на 8816 пенсіонерів. Продовжується робота по оформленню електронних пенсійних посвідчень. Станом на 1 січня 2019 – 120,4 тис.осіб, з них: видано пенсіонерам – 102,8 тис. посвідчень або 86%. Прийом звернень громадян ведеться незалежно від місця їх реєстрації (проживання).

Починаючи з липня поточного року для місцевих одержувачів пенсій проводиться емісія платіжних карт, які одночасно є пенсійним посвідченням, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника і його електронний цифровий підпис, що також дає можливість скористатися послугами веб-порталу, без відвідування органів Фонду. Станом на 29.12.2018 в підсистемі «Звернення» зареєстровано 870 заяв місцевих отримувачів пенсійних виплат щодо оформлення електронного пенсійного посвідчення. Підпорядкованими управліннями з метою широкого інформування населення про нові можливості проводяться заходи за напрямами:

  • проведено 170 зустрічей з отримувачами пенсійних виплат за місцем проживання;
  • виготовлено понад 7500 буклетів;
  • зателефонували понад 12,5 тис. пенсіонерам-отримувачам пенсій через установи пошти;
  • розміщено в соціальних мережах, друкованих виданнях, інформаційних стендах, віддалених робочих місцях та агентських пунктах 1080 інформаційних матеріалів;
  • проведено 38 зустрічей за участю представників ПАТ «Ощад Банк».

19 жовтня поточного року було проведено спільну робочу нараду представників головного управління та Луганської обласної філії управління АТ «Ощадбанк», під час якої було розглянуто питання організації роботи по залученню до оформлення електронних пенсійних посвідчень місцевих отримувачів пенсійних виплат та обговорено напрями сумісних дій щодо залучення пенсіонерів до отримання пенсійних виплат через установи АТ «Ощадбанк». Започатковано відвідування пенсіонерів (які отримують пенсію поштою) представників підпорядкованих управлінь та установ Ощадбанку.

Сформовано та передано керівництву Луганської філії АТ «Ощадбанк» пропозиції по населеним пунктам, в які можна рекомендувати встановлення банкоматів, відповідно яких, станом на 17.12.2018 є домовленість між місцевою владою, національною поліцією та Ощадбанком щодо організаційних заходів по встановленню банкомату в с.Білогорівка Попаснянського району. Крім того, встановлено банкомати АТ Ощадбанк в с.Містки та с.Нижня Дуванка Сватівського району та с. Лозно-Олександрівка Білокуракинського району.

Відповідно до пункту 16 розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436, на виконання наказу Пенсійного фонду України від 18 травня 2018 року № 91 «Про інформування шляхом  відправлення СМС-повідомлень» та з метою організації цільового індивідуального інформування осіб, які виявили бажання одержувати СМС-повідомлення в головному управлінні видано наказ від 22.05.2018 №359 «Про інформування шляхом  відправлення СМС-повідомлень», який надіслано на виконання до підпорядкованих управлінь. Крім того, листом головного управління від 23.05.2018 №6625/01 запроваджено щотижневе звітування про проведену роботу щодо забезпечення СМС-інформування громадян.

З моменту впровадження в підсистемі «Звернення» зареєстровано 31760 заяв громадян щодо надання згоди на інформування. Розпочато широку інформаційно-роз’яснювальну роботу серед отримувачів пенсійних виплат та застрахованих осіб. Так, виготовлено 1700 інформаційних листи/буклети щодо можливості отримання інформаційних повідомлень для розміщення їх на віддалених робочих місцях та агентських пунктах, опубліковано 87 матеріалів на офіційних сторінках соціальних мереж та друкованих виданнях, розміщено на інформаційних стендах. Про можливість підключення до зазначеного сервісу громадян області проінформовано при проведенні 197 заходів (зустрічі з населенням, трудовими колективами та ін.).

В червні 2018 року Пенсійним фондом України було виділено кошти задля централізованого оновлення застарілого парку комп’ютерної техніки. З метою освоєння та забезпечення раціонального використання зазначених коштів тендерним комітетом головного управління було здійснено відповідні процедури закупівлі 65 робочих станцій, 23 принтерів та 3 пристроїв між мережевого захисту (в т.ч. обласного рівня); в результаті чого було оновлено 17% наявного парку комп’ютерної техніки.

background Layer 1