Керівники Фонду області надали громадянам роз’яснення з нагальних пенсійних питань під час «гарячої» лінії
До головного управління Фонду області часто звертаються громадяни для отримання консультацій та роз’яснень з питань, що входять до компетенції органів Пенсійного фонду України. Однак, нерідко людині важко знайти вільний час на відвідування Фонду. Тому проведення прямих телефонних «гарячих» ліній є однією з найзручніших форм дистанційного спілкування з громадянами.
Так, з 18 по 21 лютого п.р. керівники головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області провели прямі телефонні «гарячі» лінії для мешканців області та внутрішньо переміщених осіб, на які за роз’ясненнями пенсійних питань звернулись 25 осіб.
Громадяни отримали від пенсійників роз’яснення стосовно перерахунку пенсій в поточному році, в тому числі працюючим та військовим пенсіонерам, призначення пенсії по втраті годувальника та поновлення виплат переселенцям. Більшість громадян також цікавились, як відбуватиметься виплата монетизованої субсидії з березня поточного року.
На всі питання керівники головного управління Фонду області надали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства.