Пропустити навігацію

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2018 року

 

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом першого кварталу 2018 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

За період з 01.01.2018 по 31.03.2018 до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 3232 звернення громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За I квартал 2018 року За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 5088 3530 +1558
–         на особистому прийомі 2457 1755 +702
–         на виїзних прийомах 745 944 -199
–         в письмовій формі 1062 408 +654
–         через вищі органи влади та організації 154 125

 

+29
2 до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 670 298 +372

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області  особлива увага приділяється:

–      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі  керівництвом головного управління прийнято 108 особи, в підвідомчих органах Фонду-
2349 осіб);

–      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах.  Особливу увагу приділено  особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

–      телефонним  «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення  10330 громадян);

–      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
53 виступи);

–      виступам працівників на радіо (за звітний період 70 виступів);

–      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 40 статтей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1