Пропустити навігацію

Основні функції структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області

УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

 

Основними завданнями Управління є:

– забезпечення реалізації державної політики у сфері пенсійного забезпечення;

– забезпечення якісного та ефективного прийому громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, у тому числі, за допомогою засобів телекомунікації, відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 (зі змінами).

 

Відповідно до своїх основних завдань Управління:

1 організовує, координує та контролює роботу відділів (сектору) обслуговування громадян (сервісних центрів) (далі – сервісні центри) щодо прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, у тому числі, військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.
2 організовує впровадження Стандартів обслуговування громадян в Головному управлінні.
3 надає сервісним центрам методичну та консультаційну допомогу щодо практичного застосування норм чинного законодавства під час надання послуг, які надаються органами Пенсійного фонду України.
4 здійснює моніторинг та оцінку якості обслуговування громадян сервісних центрів, у тому числі на віддалених робочих місцях.
5 у межах своїх повноважень, об’єктивно та всебічно розглядає звернення громадян, органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків, викладені в письмовій або усній формі; забезпечує підготовку та надання відповідей про результати розгляду звернень у встановленні чинним законодавством терміни.
6 проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо висвітлення загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, та спектр послуг, які надаються органами Пенсійного фонду України, в тому числі, про можливість доступу до сервісів дистанційного обслуговування, подання документів, звернень з використанням КЕП, через вебпортал електронних послуг тощо.
7 контролює відпрацювання запитів територіальних органів Пенсійного фонду України, органів Пенсійного фонду країн СНД та інших країн з якими укладено двосторонні міжнародні договори (угоди), що регулюють відносини у сфері пенсійного забезпечення, щодо витребування довідок про стаж, заробітну плату тощо.
8 здійснює особистий прийом та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 (зі змінами).
9 в межах компетенції бере участь у проведенні семінарів, тренінгів, інших навчальних заходів Головного управління. Організовує проведення навчання спеціалістів Управління з метою підвищення рівня кваліфікації.
10 здійснює прийом заяв та документів для призначення (перерахунку, виплати) пенсій та допомог; фіксують й засвідчують виявлені розбіжності, видають пам’ятку пенсіонеру, виготовляють та додають до поданих одержувачем послуг документів копії пам’ятки для збереження у електронній пенсійній справі, сканують надані документи, засвідчують спеціально призначеним для таких цілей кваліфікованим електронним підписом (КЕП), формують заяви про призначення (перерахунок, виплату) пенсії в електронному вигляді, здійснюють друк та надання для підпису заявникові, формування розписки-повідомлення про прийняті документи, а у разі, якщо подано не всі необхідні документи – про документи, які необхідно надати додатково, надають одержувачу інформації про строк їх розгляду.
11 здійснює прийом заяв та документів від уповноважених структурних підрозділів силових структур Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства надзвичайних ситуацій України, Міністерства інфраструктури України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної прикордонної служби України, Державної податкової служби України, Державної пенітенціарної служби України, Державної інспекції техногенної безпеки України, поданих для призначення пенсії відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».
12 надає консультації в усній та письмовій формі та роз’яснює процедуру оскарження дій (рішень) органів Пенсійного фонду України до вищого органу Пенсійного фонду України, а також до суду.
13 приймає заяви та документи щодо видачі персональних даних, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (за формами ОК-5, ОК-7).
14 приймає заяви та документи для підтвердження стажу, набутого на території іншої держави, перевіряє правильність їх оформлення, відповідність викладених у них відомостей про заявника даним паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків та документам.
15 здійснює висилку паперових пенсійних справ за запитом органу, що призначає пенсію за новим місцем проживання (реєстрації) пенсіонера в термін не пізніше п’яти робочих днів з дня одержання запиту.
16 приймає заяви та документи по ліквідованим підприємствам для підтвердження пільгового стажу роботи на розгляд Комісії з питань підтвердження стажу роботи, що дає право на призначення пенсії, при Головному управлінні та здійснює опитування свідків відповідно до Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до стажу для призначення пенсії, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 10.11.2006 № 18-1.
17 надає перелік документів, необхідних для одержання послуг.
18 здійснює надання послуг дистанційно; здійснює виїзні прийоми громадян та виїзди мобільної групи до осіб з обмеженими можливостями.
19 здійснює реєстрацію користувачів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
20 здійснює обробку звернень за призначенням (перерахунком) пенсій, поданих засобами вебпорталу електронних послуг за принципами «автоматичне призначення пенсій» та «одне відвідування» в ІКІС ПФУ Підсистема «Звернення».
21 здійснює прийом анкет-заяв на виготовлення пенсійних посвідчень (ППП), забезпечує дотримання 30-денного терміну виготовлення та їх видачу під підпис у журналі обліку; здійснює прийом заяв та документів для персоналізації з метою виготовлення електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).
22 забезпечує розгляд та відпрацювання запитів територіальних органів  Пенсійного фонду України щодо витребування довідок про стаж, заробітну плату тощо; забезпечує розгляд та відпрацювання запитів країн СНД та інших країн з якими укладено двосторонні міжнародні договори (угоди), що регулюють відносини у сфері пенсійного забезпечення, щодо витребування довідок про стаж, заробітну плату тощо.
23 здійснює верифікацію та моніторинг державних виплат.

 

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Основними завданнями Управління є:

  • забезпечення реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення;
  • виконання вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення Головним управлінням та його структурними підрозділами.

 

Відповідно до своїх основних завдань Управління:

1 здійснює організацію та контроль роботи відділу оцифрування документів та обробки даних, відділу призначення пенсій, відділу застосування пенсійного законодавства, відділу методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства, відділу перерахунків пенсій, відділу з питань призначення та  перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, відділу з ретроконверсії, в межах компетенції контролює виконання зобов’язань, покладених судом;
2 забезпечує методичне та практичне керівництво, координацію діяльності Управління щодо правильності та своєчасності проходження документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до законодавства;
3 проводить правову, експертну оцінку документів, визначає правові підстави для призначення (перерахунку) пенсій, переведення з одного виду на інший та відсутності права;
4 ініціює проведення перевірок обґрунтованості видачі документів, наданих для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до законодавства;
5 організовує роботу щодо забезпечення виконання судових рішень з питань пенсійного забезпечення, здійснює контроль за веденням Реєстру судових рішень;
6 обробляє скановані зображення, атрибутує документи, оцифровує відомості про трудову діяльність осіб;
7 формує електронні пенсійні справи;
8 приймає рішення про призначення пенсій та рішення про відмову в призначенні пенсій відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів щодо призначення;
9 приймає рішення про перерахунок пенсій та рішення про відмову в перерахунку пенсій відповідно до законодавства та забезпечує дотримання термінів щодо перерахунків пенсій;
10 приймає рішення про призначення (перерахунок) довічного грошового утримання суддям у відставці та рішення про відмову в призначенні та перерахунку відповідно до законодавства;
11 приймає рішення про призначення (відмову в призначенні), збільшення (відмову в збільшенні ) пенсій за особливі заслуги перед Україною;
12 здійснює виконання судових рішень щодо пенсійного забезпечення;
13 здійснює ведення Реєстру судових рішень та забезпечує своєчасність внесення судових рішень до Реєстру;
14 здійснює перевірку пенсійних справ на відповідність прийнятого рішення про призначення (перерахунок), перевірку відмови в призначенні (перерахунку) пенсій чинному законодавству, виконання судового рішення щодо пенсійного забезпечення;
15 контролює своєчасність та повноту проведення автоматизованих перерахунків пенсій;
16 надає практичну, методичну допомогу відділу призначення пенсій, відділу перерахунків пенсій, відділу оцифрування документів та обробки даних, відділу застосування пенсійного законодавства;
17 бере участь у проведенні контрольних заходів щодо додержання законодавства відділом призначення пенсій та відділами перерахунків пенсій;
18

 

узагальнює документи для передачі їх на розгляд Комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років по ліквідованим підприємствам;
19 забезпечує роботу та організовує проведення засідань Комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років по ліквідованим підприємствам;
20 забезпечує призначення та перерахунки пенсій і підтвердження страхового стажу у порядку, встановленому міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення;
21 оформлює документи (формуляри зв’язку), необхідні для пенсійного забезпечення осіб у відповідності із міжнародними договорами (угодами);
22 організовує роботу щодо виконання міжнародних договорів (угод) у галузі пенсійного забезпечення, здійснює листування з Пенсійним фондом України та територіальними органами Фонду інших регіонів України з зазначеного питання;
23 надає консультативну та методичну допомогу щодо порядку подання та оформлення документів для призначення іноземних пенсій та/або підтвердження страхового стажу на території інших держав;
24 узагальнює, аналізує та готує керівництву Головного управління інформаційні та аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції управління, вносить пропозиції щодо удосконалення роботи;
25 складає в установленому порядку звітність з питань пенсійного забезпечення та з питань діяльності відповідно до функціональних обов’язків;
26 надає консультативну допомогу підприємствам, установам, організаціям з питань пенсійного забезпечення;
27 забезпечує відпрацювання заяв щодо запиту пенсійних справ у зв’язку зі зміною місця проживання одержувачів пенсій;
28 сканує документи пенсійної справи в програмному забезпеченні АРМ «Ретроконверсія», формує томи пенсійної справи, забезпечує відправлення відсканованих справ на сервер для кадрування, проводить кадрування відсканованих документів, здійснює заповнення форм атрибутів документів та їх збережень, перевіряє відповідність задокументованих зображень паперовій пенсійній справі, відправляє скановану пенсійну справу в центральний електронний архів;
29 забезпечує облік та зберігання паперових пенсійних справ;
30 у межах повноважень бере участь у розгляді звернень, заяв та скарг громадян, підприємств, установ, організацій;
31 у межах своєї компетенції готує та надає відповіді на запити правоохоронних органів;
32 разом з іншими структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
33 забезпечує в межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних;
34 в межах компетенції бере участь у проведенні семінарів, тренінгів, інших навчальних заходів Головного управління. Організовує проведення навчання спеціалістів управління з метою підвищення рівня кваліфікації;
35 співпрацює з департаментом (управлінням) соціального захисту населення з питань застосування норм пенсійного законодавства та  аналізує результати нагляду органами соціального захисту населення за додержанням відділом призначення та відділами перерахунків пенсій вимог законодавства під час призначення (перерахунку) пенсій;
36 взаємодіє з місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, органами суду і юстиції в межах покладених повноважень;
37 забезпечує культуру діловодства;
38 бере участь у проведенні експертизи і практичної цінності документів при відборі їх на зберігання, готує справи для здачі у поточний архів;
39 складає зведену номенклатуру управління і подає її на затвердження, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в поточний архів Управління;
40 взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління в межах покладених повноважень;
41 здійснює інші функції, визначені законами України, з питань, віднесених до повноважень Управління.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВИПЛАТИ ПЕНСІЙ

 

Головними завданнями Управління є:

– забезпечення організації роботи, яка пов’язана з виплатою пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат, які згідно з законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством;

– забезпечення правильної і своєчасної виплати пенсій.

 

Відповідно до своїх основних завдань Управління:

1 здійснює організацію та контроль роботи відділів опрацювання пенсійної документації №№ 1,2, відділу методології та звітності з виплати пенсій, відділу з питань відрахувань з пенсій, відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, в межах компетенції контролює виконання зобов’язань, покладених судом, організовує роботу щодо відпрацювання пенсійної документації в частині виплати пенсій відповідно до законодавства;
2 забезпечує методичне та практичне керівництво, координацію діяльності управління щодо правильності та своєчасності відпрацювання документів щодо виплати пенсії, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат відповідно до вимог чинного законодавства;
3 організовує роботу щодо своєчасності відпрацювання «Протоколів звірки ДРАЦС з ППВП та з ПВП/ДКГ» по померлих пенсіонерах за інформацією Міністерства юстиції України, яка надається Пенсійним фондом України;
4 у встановлені терміни здійснює нарахування пенсійних виплат та допомоги на поховання, виготовлення та перевірку відомостей на виплату пенсій, забезпечує підписання та подання щомісяця до виплатних об’єктів відомостей, описів та списків ф.103-1 на згруповані поштові перекази по пенсіях, які виплачуються відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян»,  утримань з пенсій та описів до них;
5 вживає заходи контролю за використанням коштів, призначених для виплати пенсій згідно з чинним законодавством України;
6 готує дані для визначення потреби у коштах на виплату пенсій, оплату послуг по виплаті й доставці пенсій та подає у встановленому порядку відповідні заявки фінансово-економічному управлінню головного управління;
7 здійснює контроль за відшкодуванням надміру виплачених сум пенсій;
8 здійснює контроль за виплатою пенсій за даними електронних пенсійних справ та електронною інформацією про призначення (перерахунок) пенсій в підсистемі ІКІС ПФУ «Призначення та виплата пенсій на базі електронної пенсійної справи», підтримує в актуальному стані інформаційно – довідкову базу одержувачів пенсій в підсистемі ПВП ДКГ;
9 здійснює припинення виплати пенсій згідно з чинним законодавством;
10 веде облік та відповідає за зберігання виконавчих документів, що подаються для утримань з пенсії;
11 забезпечує та здійснює відпрацювання і контроль за виплатою пенсій по особових рахунках пенсіонерів, які перебувають на повному державному утриманні, по особових рахунках пенсіонерів по яких здійснюється відрахування з пенсій відповідно до законодавства;
12 формує, аналізує статистичну звітність за формами № 3-ПФ та 5-ПФ та надає її у встановлені строки в Пенсійний фонд України та в Управління статистики Луганської області;
13 з питань, віднесених до повноважень Управління, взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління;
14 узагальнює, аналізує та готує керівництву Головного управління інформаційні та аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції Управління, вносить пропозиції щодо удосконалення роботи;
15 в межах компетенції бере участь у проведенні семінарів, тренінгів, інших навчальних заходів Головного управління. Організовує проведення навчання спеціалістів Управління з метою підвищення рівня кваліфікації;
16 здійснює систематизацію законодавства з питань пенсійного забезпечення, готує оглядові листи;
17 в разі необхідності, в межах своєї компетенції приймає участь в розгляді звернень громадян;
18 має допуск до роботи зі справами з грифом “Для службового користування” в межах своїх повноважень. Зберігає державну таємницю, та інформацію про громадян, що стала відома під час виконання обов’язків державної служби, а також іншу інформацію, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню;
19 забезпечує дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних;
20 разом з іншими структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
21 забезпечує своєчасне та якісне виконання контрольних документів;
22 складає зведену номенклатуру управління і подає її на затвердження, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в поточний архів управління;
23 співпрацює з ЛД АТ «Укрпошта» та банківськими установами, органами соціального захисту населення з питань застосування норм пенсійного законодавства під час виплати пенсій та аналізує результати нагляду органами соціального захисту населення;
24 взаємодіє з місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, органами суду і юстиції в частині виплати пенсій;
25 здійснює інші функції, визначені законами України, з питань, віднесених до повноважень Управління.

 

ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ

 

Основними завданнями управління є:

  • участь у реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення, підтримання фінансової стабільності солідарної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (далі – солідарна пенсійна система);
  • забезпечення належного планування (прогнозування), наповнення та виконання бюджету Головного управління;
  • забезпечення своєчасного і в повному обсязі спрямування коштів на виплату пенсій та грошової допомоги, інші заплановані витрати в межах повноважень, наданих Головному управлінню;
  • ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, формування бюджетної, фінансової, податкової та іншої звітності;
  • забезпечення збору, обліку страхових коштів до солідарної системи, інших коштів відповідно до законодавства;
  • організація роботи по складанню, розгляду, затвердженню та виконанню кошторису.

 

Відповідно до своїх основних завдань Управління:

1 організовує бюджетний процес у Головному управлінні, забезпечує його формування на підставі основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку України на плановий і наступні за плановим бюджетні періоди, аналіз та виконання;
2 готує розрахунки до проєкту бюджету Головного управління на плановий рік, супроводжує узгодження проєкту з Фондом, подає його у встановленому порядку для затвердження;
3 здійснює перспективне прогнозування видатків на утримання та розвиток Головного управління, готує проєкт кошторису з відповідними розрахунками для подальшого включення їх до проєкту бюджету Фонду на плановий період;
4 розробляє проєкт лімітів асигнувань на фінансування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Фонду;
5 відповідно до порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів аналізує та забезпечує подання на затвердження Фонду та вносить пропозиції  щодо його змін;
6 збирає, аналізує та узагальнює оперативну, щомісячну, проміжну і річну фінансову та бюджетну звітність, складає зведений звіт про виконання бюджету і забезпечує його подання до Фонду;
7 розробляє та здійснює заходи щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників Головного управління;
8 здійснює фінансування пенсійних виплат та допомог, утримань з пенсійних виплат з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 № 1596 «Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги» та Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 № 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України 28.04.2009 № 14-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.07.2009 р. за № 592/16608, та забезпечує своєчасне і у повному обсязі спрямування коштів на пенсійні та інші заплановані виплати;
9 забезпечує ведення аналітичного обліку по виплачених пенсіях, одноразової грошової допомоги та допомоги на поховання військовослужбовців, осіб начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ та членам їх сімей. Проводить звірку з Управлінням з питань виплати пенсій Головного управління по фактичній виплаті пенсій;
10 забезпечує ведення аналітичного обліку по виплачених пенсіях та допомогах цивільних отримувачів пенсій та допомог. Проводить звірку з Управлінням з питань виплати пенсій Головного управління щодо фактичної виплати пенсій;
11 здійснює бухгалтерський облік списаних активів та зобов’язань щодо виявлених та відшкодованих або списаних переплат пенсій;
12 проводить розрахунки з АТ «Укрпошта» за послуги з виплати та доставки пенсій;
13 організовує і контролює виконання планових показників надходження власних коштів до бюджету Фонду;
14 аналізує та прогнозує надходження коштів до солідарної пенсійної системи, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, із Державною податковою службою України (далі – ДПС) прогнозує надходження коштів від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ);
15 аналізує процеси та показники в сфері оплати праці, загальнообов’язкового державного соціального страхування та ринку зайнятості;
16 організовує здійснення роботи щодо збору та ведення обліку надходжень від сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, фінансових санкцій, інших коштів відповідно до законодавства;
17 організовує, координує і контролює здійснення відділами забезпечення наповнення бюджету Головного управління, розміщених на територіях сервісних центрів Головного управління, роботи щодо збору та ведення обліку надходжень від сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, фінансових санкцій, інших коштів відповідно до законодавства;
18 здійснює моніторинг платників страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та здійснення застрахованими особами  доплати до мінімального страхового внеску відповідно до частини третьої статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
19 разом з іншими структурними підрозділами проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо нарахування та сплати платежів до солідарної пенсійної системи;
20 здійснює моніторинг відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, взаємодіє з ДПС,  Державною службою України з питань праці щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю;
21 організовує та координує роботу відділів забезпечення наповнення бюджету Головного управління, щодо здійснення моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, взаємодії з ДПС України, Державною службою України з питань праці щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю;
22 організовує здійснення роботи щодо стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не нарахованих та/або несплачених обов’язкових платежів;
23 організовує роботу відділів забезпечення наповнення бюджету Головного управління щодо стягнення у передбаченому законодавством порядку своєчасно не нарахованих та/або несплачених обов’язкових платежів;
24 організовує роботу щодо підготовки та надсилання підприємствам розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій по списках «а», «б-з», наукових пенсій, інформації, листів – запитів, відповідей організаціям, підприємствам із зазначеного питання;
25 надає оперативну, щодекадну, щомісячну, щоквартальну та річну звітності з питань, віднесених до компетенції Управління: інформацію про застосування заходів щодо зменшення обсягів боргу з прикладами підприємств, які допустили зростання боргу, інформацію по виконанню заходів щодо детінізації доходів, щодо страхувальників, які нараховують заробітну плату нижче мінімальної, які не дотримуються вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» тощо, формує реєстр боржників для подальшого контролю погашення цієї заборгованості;
26 організовує ведення реєстрації та контролю вимог про сплату боргу в журналі реєстрації та АРМ, надсилає платникам вимоги та рішення, у разі закінчення терміну добровільної сплати та після узгодження вимог передає їх до Державної виконавчої служби для примусового стягнення;
27 здійснює роботу щодо прийняття звітності приватних нотаріусів;
28 готує копії документів до суду по боржниках та передає їх до структурних підрозділів Юридичного управління для подальшої роботи;
29 збирає, аналізує та узагальнює інформацію щодо потреби в коштах на фінансування пенсійних виплат;
30 формує на підставі даних Управління з питань виплати пенсій Головного управління заявку про потребу в коштах на виплату пенсій;
31 взаємодіє з місцевими представництвами Державної казначейської служби України, Акціонерного товариства «Укрпошта», уповноважених банків з питань виплати пенсій та допомог;
32 готує матеріали для підготовки та публікації на власній інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України звіту про виконання бюджету головного управління;
33 збирає, аналізує та узагальнює оперативну, щомісячну, щоквартальну і річну фінансову та бюджетну звітність відділів забезпечення наповнення бюджету Головного управління, складає зведений фінансовий звіт і забезпечує його подання до Фонду;
34 щокварталу на базі бюджетної та фінансової звітності готує аналітичні матеріали про виконання показників бюджету Головного управління за звітний період;
35 проводить оперативний (щомісячний) економічний аналіз виконання окремих показників бюджету та кошторису, аналізує статистичні та інформаційні матеріали, готує відповідні інформаційно-довідкові та презентаційні матеріали та подає їх керівництву Головного управління;
36 забезпечує достовірне та у повному обсязі ведення та відображення в бухгалтерському обліку операцій фінансово-господарської діяльності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
37 проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі щодо причин виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості, забезпечує дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що придбаваються за кошти Фонду;
38 здійснює поточний контроль за дотриманням законодавства при взятті зобов’язань, здійсненні платежів відповідно до взятих зобов’язань, цільовим, економним та раціональним використанням коштів на виплату пенсій та грошової допомоги, адміністративно-господарських видатків;
39 забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів; інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу; відшкодування винними особами збитків від крадіжок, нестач та розтрат;
40 складає податкову та статистичну звітність з питань, що належать до компетенції Управління, та подає її в установленому порядку до відповідних органів державної влади;
41 подає Фонду пропозиції з питань удосконалення форм первинного бухгалтерського обліку та звітності, вживає заходів щодо запровадження прогресивних методів обліку;
42 разом з Управлінням по роботі з персоналом здійснює аналіз, методичне та організаційне супроводження по складанню штатного розпису Головного управління, контролює дотримання кошторисної дисципліни та умов оплати праці відповідно до законодавства;
43 бере участь у підготовці матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів; розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни, здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
44 здійснює попередній розгляд звернень та супровідних документів підрозділів Головного управління щодо списання майна, готує пропозиції Комісії з розгляду питань списання майна про надання згоди або відмову в наданні згоди на списання майна;
45 надає методичну, консультативну допомогу відділам забезпечення наповнення бюджету Головного управління, розміщених на територіях сервісних центрів, з питань діяльності Управління. Бере участь та організовує проведення семінарів, нарад, інших навчальних заходів зі спеціалістами відділів забезпечення наповнення бюджету Головного управління, проводить тематичні перевірки, з питань, що належать до компетенції Управління;
46 підтримує в межах своїх повноважень додержання вимог законодавства про інформацію, захист інформації з обмеженим доступом, розглядає та бере участь у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до Головного управління, запитів на інформацію, веде прийом громадян;
47 готує та бере участь у підготовці матеріалів для розгляду на засіданнях колегії при начальнику головного управління та нарадах з питань, що віднесені до компетенції Управління;
48 при виконанні покладених на нього завдань співпрацює з іншими підрозділами Головного управління, відповідними Департаментами Фонду, іншими органами виконавчої влади та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування;
49 веде діловодство у порядку, визначеному Інструкцією з діловодства у головному управлінні та здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на управління завдань.

 

УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ЕЛЕКТРОННИХ РЕЄСТРІВ

 

Головними завданнями Управління є:

– забезпечення формування та ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр застрахованих осіб);

– забезпечення технологічного супроводу інформаційної взаємодії та надання інформації, що міститься у реєстрі застрахованих осіб;

– забезпечення формування та ведення трудової діяльності застрахованих осіб на підставі отриманих через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України сканованих копій трудових книжок в персональній обліковій картці застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

– формування, ведення, адміністрування, поточна експлуатація програмного забезпечення, прикладних підсистем інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України, баз даних, що використовуються Головним управлінням, комп’ютерного та мережевого обладнання;

– здійснення моніторингу відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

– забезпечення кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України, захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі.

 

Відповідно до своїх основних завдань Управління:

1 забезпечує ведення реєстру застрахованих осіб, своєчасне внесення відомостей до нього та їх використання, контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб та автоматизоване опрацювання інформації; здійснює організаційно-методичну підтримку та супроводження процесів щодо накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації реєстру застрахованих осіб;
2 забезпечує дотримання законодавства щодо формування, накопичення та зберігання даних реєстру застрахованих осіб, інформаційно-аналітичних систем, інших електронних реєстрів та баз даних; узагальнює, аналізує та готує в межах своєї компетенції аналітичні та інформаційні матеріали;
3 організовує та контролює оцифрування відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій передбачених законодавством документів, отриманих через вебпортал електронних послуг  Пенсійного фонду України, шляхом доповнення персональної облікової картки застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування інформацією;
4 організовує та контролює направлення повідомлень застрахованій особі або роботодавцю через  електронний кабінет застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за результатами оцифрування про виявлені випадки відсутності в трудовій книжці необхідних записів або неправильних чи неточних записів про періоди роботи, або інших розбіжностей;
5 забезпечує організацію надання  інформації, що міститься у реєстрі застрахованих осіб, інформаційних системах інформаційно-телекомунікаційної системи Фонду, базах даних, що використовуються органами Фонду у випадках, передбачених законами;
6 проводить інформаційно-роз’яснювальну та методологічну роботу з питань функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи та захисту інформації, організації надання адміністративних послуг; з питань ведення обліку відомостей про застрахованих осіб, з питань роботи з інформацією, що міститься в інформаційно-аналітичних системах;
7 забезпечує інформаційну взаємодію відповідно до Порядку здійснення верифікації та моніторингу державних виплат, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року № 136 (із змінами);
8 забезпечує супровід автоматизованих процесів призначення, перерахунку та виплати пенсій; забезпечує контроль за функціональними процесами пов’язаними з міграцією даних в інформаційних системах;
9 забезпечує адміністрування  серверів, мережі та комп’ютерного парку, баз даних, сервісів автоматизованих систем, Інтернет-вузла, вебпорталу, антивірусного та мережевого захисту інформації та засобів безпеки;
10 забезпечує роботу локальної мережі та комп’ютерного парку Головного управління; роботу засобів електронного зв’язку, пристроїв інших електронних засобів комунікації; підтримку та поточну експлуатацію програмного забезпечення, прикладних підсистем ІТС Пенсійного фонду України, баз даних, програмних комплексів, що використовуються органами Пенсійного фонду України;
11 веде облік засобів комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, що знаходяться на балансі Головного управління та підпорядкованих управлінь, бере участь у списанні засобів комп’ютерної техніки, що не підлягає подальшому використанню, та забезпечує їх утилізацію;
12 контролює стан безпеки інформації, аналізує випадки порушення стану безпеки та здійснює заходи щодо мінімізації наслідків інцидентів безпеки; забезпечує адміністрування мережевого захисту інформації та засобів безпеки захисту вузлів ІТС та захист в інформаційно-телекомунікаційній системі, базах даних, інших електронних реєстрах, що використовуються органами Фонду;
13 забезпечує кіберзахист та кібербезпеку інформаційних технологій вузлів інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного Фонду обласного рівня, захист інформації в ІТС, контролює стан безпеки інформації та аналізує випадки порушення стану безпеки. Організовує взаємодію з відповідальними особами, що забезпечують кіберзахист на окремих вузлах ІТС ПФУ обласного рівня стосовно інформування про стан інформаційної безпеки;
14 контролює ідентифікований доступ користувачів до електронних реєстрів, баз даних та підсистем інформаційно-телекомунікаційної систем, веде облік таких прав доступу, забезпечує використання кваліфікованого електронного підпису;
15 в межах своїх повноважень, здійснює реалізацію державної політики щодо державної таємниці, контроль за її збереженням, захист інформації з обмеженим доступом в Головному управлінні;
16 в межах своїх повноважень розробляє інформаційно-методичні матеріали та проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо забезпечення ефективного функціонування інформаційних технологій та систем, що експлуатуються, бере участь в організації та проведенні семінарів, інших навчальних заходів з питань, що віднесені до компетенції Управління;
17 у межах своєї компетенції здійснює розгляд запитів, звернень, заяв та скарг підприємств, установ і громадян, виявлення та усунення причин, що призводять до подання громадянами скарг;
18 в межах своєї компетенції, забезпечує дотримання в Головному управлінні законодавства про інформацію та доступу до публічної інформації, захисту персональних даних.

 

УПРАВЛІННЯ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ

 

Головними завданнями Управління є:

– реалізація державної політики з питань управління персоналом у Головному управлінні;

– забезпечення здійснення начальником Головного управління своїх повноважень з питань управління персоналом;

– забезпечення організаційного розвитку Головного управління;

– добір персоналу Головного управління;

– прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;

– здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

– організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у Головному управлінні;

– документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.

 

Відповідно до покладених завдань Управління:

1 організовує роботу щодо розробки структури Головного управління;
2 розробляє та бере участь у розроблені проектів розпорядчих документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;
3 контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців Головного управління, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
4 вносить пропозиції начальнику Головного управління з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;
5 здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи начальника Головного управління з питань управління персоналом;
6 проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій, адаптації новопризначених осіб, мотивації, професійної культури та комунікації державних службовців Головного управління;
7 вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в Головному управлінні та вносить відповідні пропозиції начальнику Головного управління;
8 приймає інформацію від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проводить перевірку інформації, поданої кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
9 надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» письмові повідомлення про результати конкурсу;
10 за дорученням начальника Головного управління перевіряє дотримання вимог про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку, правил внутрішнього трудового розпорядку працівників Головного управління;
11 обчислює стаж роботи та державної служби працівникам Головного управління;
12 організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям Головного управління;
13 ознайомлює працівників з правилами внутрішнього службового розпорядку та правилами внутрішнього трудового розпорядку,  посадовими інструкціями та іншими документами у встановленому законодавством порядку;
14 оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення та довідки з місця роботи працівника, опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;
15 забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу Головного управління;
16 здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років працівникам Головного управління;
17 здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Головного управління;
18 готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу Головного управління;
19 забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії наказу про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
20 забезпечує організацію проведення перевірок достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати;
21 формує графік відпусток персоналу Головного управління, готує проєкти наказів щодо надання відпусток персоналу Головного управління, контролює їх подання та веде облік;
22 розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;
23 веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує кількісний та якісний склад державних службовців Головного управління;
24 готує накази про відрядження працівників Головного управління;
25 разом з іншими структурними підрозділами Головного управління:

організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи; опрацьовує штатний розпис Головного управління; розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»; забезпечує планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків; організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді; забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції; спільно з Фінансово-економічним управлінням організовує роботу щодо мотивації персоналу Головного управління;

26 здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в Головному управлінні;
27 здійснює організаційні заходи щодо проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Головного управління;
28 організовує проведення внутрішніх навчань державних службовців Головного управління;
29 здійснює планування професійного навчання державних службовців Головного управління;
30 узагальнює потребу державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції начальнику Головного управління;
31 разом із державним службовцем Головного управління складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності;
32 надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Головного управління;
33 в межах своїх повноважень розглядає та бере участь у розгляді звернень, заяв та скарг громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів України, запитів на інформацію, надає роз’яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління;
34 проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;

 

ЮРИДИЧНЕ УПРАВЛІННЯ

 

Основним завданням юридичного управління є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання,  запобігання невиконанню та усунення  порушень  вимог актів законодавства, нормативних та розпорядчих документів Пенсійного фонду структурними підрозділами головного управління у процесі виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, а також захист інтересів Фонду в судах.

 

Відповідно до покладених завдань основними напрямками роботи Управління є:

1 Забезпечення правильного застосування законодавства у головному управлінні Пенсійного фонду.
2 Перевірка на відповідність законодавству проектів наказів, господарських договорів (угод), інших актів та розпорядчих документів, що подаються на затвердження керівництву головного управління Пенсійного фонду.
3 Ведення  роботи  з обліку та підтримання в контрольному стані актів  законодавства.
4 Представництво (захист) інтересів головного управління Пенсійного фонду України в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів, що стосуються (зачіпають) інтересів Пенсійного фонду.
5 Забезпечення взаємодії з правоохоронними органами, органами державної виконавчої служби та іншими органами.
6 Забезпечення додержання вимог законодавства про адміністративні правопорушення головним управлінням;
7 Узагальнення разом з  відповідними  структурними  підрозділами та аналіз практики застосування законодавства органами Пенсійного фонду.
8 Проведення семінарів, інших навчальних заходів з правових питань з працівниками головного управління Пенсійного фонду, сприяння підвищенню правових працівників.

 

УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЬНО-ПЕРЕВІРОЧНОЇ РОБОТИ

 

Основним завданнями управління є організація контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування вимог законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, контролю за цільовим використанням коштів Фонду, інших коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного грошового утримання суддям у відставці.

 

 Відповідно до своїх основних завдань Управління:

1 здійснює контроль за виконанням завдань, функцій, які покладені на Управління;
2 здійснює формування річних планів перевірок у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, забезпечує своєчасне внесення відомостей до Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) ;
3 організовує, координує і контролює здійснення відділами контрольно-перевірочної роботи перевірок щодо:

– правильності нарахування, обчислення, повноти і своєчасності сплати страхових та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Фонд;

– правильності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;

– обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій та достовірністю поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію (далі – документи, видані для оформлення пенсій);

– цільового використання коштів Фонду, інших коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного грошового утримання суддям у відставці, в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій, установах (закладах), у яких особи перебувають на повному державному утриманні (далі – перевірки цільового використання коштів). Приймає участь у проведенні таких перевірок;

4 щомісячно узагальнює результати проведення відділами контрольно-перевірочної роботи перевірок документів, виданих для оформлення пенсій; перевірок цільового використання коштів та інформує начальника головного управління та Пенсійний фонд України;
5 забезпечує моніторинг результатів роботи відділів контрольно-перевірочної роботи, аналізує стан усунення виявлених порушень законодавства та інформує начальника головного управління та Пенсійний фонд України;
6 проводить перевірки правильності нарахування, обчислення, повноти і своєчасності сплати страхових та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на фонд;
7 проводить перевірки правильності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;
8 проводить перевірки документів, виданих для оформлення пенсій;
9 проводить перевірки цільового використання коштів;
10 надає пропозиції щодо усунення виявлених порушень законодавства та здійснює моніторинг стану їх виконання.

 

УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ

 

Основним завданням Управління є оцінка функціонування системи внутрішнього контролю в Головному управлінні шляхом здійснення адиторських досліджень, інших контрольних заході в структурних підрозділах Головного управління, удосконалення системи управління в підрозділах, запобігання фактам незаконного, неефективного та нецільового використання пенсійних коштів та інших активів, виникненню помилок чи недоліків у діяльності Головного управління.

 

Відповідно до покладених завдань Управління:

1 Здійснює контроль за виконанням завдань, функцій, які покладені на Головне управління
2 Здійснює планування діяльності з внутрішнього аудиту
3 Здійснює організацію проведення внутрішніх аудитів (визначає склад аудиторської групи, планує аудиторське завдання, складає програму аудиторського дослідження, готує проект наказу про проведення внутрішнього аудиту) в структурних підрозділах Головного управління
4 Проводить внутрішні аудити (здійснює збір аудиторських доказів (інформації), аналіз зібраних даних та їх оцінку за визначеними критеріями, які забезпечують обґрунтованість аудиторських висновків)
5 Здійснює документування перебігу та результатів внутрішніх аудитів, складає робочі документи (записи у текстовій і табличній формі, в яких зафіксовані проведені прийоми та процедури внутрішнього аудиту, отримана інформація, яка підтверджує висновки, здійснені під час його проведення)
та офіційні документи (аудиторський звіт), готує висновки та розробляє аудиторські  рекомендації
6 Проводить моніторинг врахування рекомендацій за результатами внутрішнього аудиту та стан виконання вимог розпорядчого акту Головного управління про результати аудиторського дослідження на підставі отриманої від відповідальних за діяльність осіб інформації у визначені строки, в разі необхідності  проводить перевірки у структурних підрозділах Головного управління щодо ефективності впровадження аудиторських рекомендацій та достовірності наданої інформації
7 Забезпечує визначення простору внутрішнього аудиту, його формалізацію та документування шляхом ведення бази даних, а також систематичне оновлення інформації у базі даних щодо   простору внутрішнього аудиту
8 Щоквартально направляє копії матеріалів внутрішнього аудиту
до Департаменту внутрішнього аудиту Фонду для актуалізації Зведеної бази даних щодо простору внутрішнього аудиту
9 Щоквартально узагальнює та надає інформацію про результати діяльності з внутрішнього аудиту начальнику Головного управління та Департаменту внутрішнього аудиту Фонду
10 Щороку узагальнює результати діяльності з внутрішнього аудиту
та подає звіт начальнику головного управління та Департаменту внутрішнього аудиту Фонду
11 За наказами та дорученнями начальника Головного управління організовує і проводить контрольні заходи в структурних підрозділах Головного управління за напрямами діяльності
12 Забезпечує щомісячний моніторинг результатів контрольних заходів, проведених іншими контролюючими органами в структурних підрозділах Головного управління, та інформує начальника Головного управління
та Департамент внутрішнього аудиту Фонду
13 Надає начальнику Головного управління висновки і пропозиції щодо вжиття заходів реагування для усунення недоліків і порушень, виявлених в ході внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів, та притягнення винних осіб до відповідальності
14 Інформує начальника Головного управління про виявлені в ході аудиторських досліджень, інших контрольних заходів порушення законодавства з ознаками шахрайства, марнотратства, зловживання службовим становищем, нецільового використання коштів Фонду та інші порушення фінансово-бюджетної дисципліни, які призвели до втрат чи збитків. За рішенням начальника головного управління надає в установленому порядку відповідні матеріали  правоохоронним органам
15 У межах своєї компетенції представляє у встановленому порядку інтереси головного управління
16 У межах своїх повноважень розглядає та бере участь у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до Головного управління
17 Виконує інші завдання, визначені наказами Головного управління
та дорученнями начальника Головного управління
18 Узагальнює, аналізує та готує керівництву Головного управління інформаційні та аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції Управління, вносить пропозиції щодо удосконалення роботи

 

УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Основними завданнями Управління є:

– організація діловодства та архівної справи в Головному управлінні відповідно до вимог державних стандартів на організаційно-розпорядчу документацію та нормативно-правових актів з діловодства;

– організація та забезпечення управлінської діяльності, господарського обслуговування Головного управління;

– організація діловодства за зверненнями громадян в Головному управлінні відповідно до вимог, встановлених Законом України “Про звернення громадян”.

 

Відповідно до своїх основних завдань Управління:

1 Забезпечує ведення діловодного процесу, здійснення управлінської діяльності.
2 Здійснює прийом, попередній розгляд, розподіл вхідної кореспонденції, що надійшла до Головного управління, та внутрішніх службових документів.
3 Здійснює реєстрацію та контроль за строками виконання документів, що надійшли до Головного управління від Фонду, органів влади, установ, підприємств, організацій, внутрішніх службових документів, готує їх до розгляду начальнику Головного управління або його заступникам та, після розгляду керівництвом, передає документи виконавцям.
4 Обробляє та відправляє вихідну кореспонденцію.
5 Готує проєкти наказів з питань, що належать до компетенції Управління.
6 Розробляє зведену номенклатуру справ Головного управління.
7 Здійснює контроль за підготовкою та оформленням документів, за їх своєчасним проходженням, додержанням строків виконання постанов правління, наказів, завдань та доручень Фонду, строків розгляду звернень підприємств, установ, організацій та громадян, аналізує та узагальнює дані про хід та результати виконання контрольних документів структурними підрозділами, доповідає про них керівництву.
8 Здійснює облік, зберігання, розмноження та використання документів та видань з грифом “Для службового користування”.
9 Здійснює організаційно-методичне керівництво роботою з документами в структурних підрозділах Головного управління.
10 Забезпечує додержання єдиного порядку відбору, упорядкування, обліку, збереження та використання документів, що створюються в процесі діяльності Головного управління, для передачі їх на зберігання до архівних установ.
11 Організовує копіювання і тиражування документів, веде облік виготовлених сканкопій.
12 Організовує та проводить семінари з працівниками Головного управління з питань діловодства та ведення архіву.
13 Забезпечує утримання в належному санітарному та протипожежному стані території і службових приміщень, вживає заходи для створення належних, безпечних та здорових умов праці. Контролює роботу обслуговуючого персоналу, що обслуговує Головне управління, бере участь в оцінюванні рівня та якості послуг, які надаються.
14 Організовує та забезпечує проведення поточних ремонтів приміщень Головного управління, меблів, обладнання та технічних засобів.
15 Забезпечує належне розміщення структурних підрозділів Головного управління, вносить пропозиції щодо перерозподілу та закріплення приміщень і площ, забезпечення засобами зв’язку, а також підготовку приміщень Головного управління до опалювального сезону.
16 Готує акти та інші документи для відчуження або списання автомобілів, іншого майна, не придатного для подальшого використання і обслуговування приміщень, будівлі Головного управління, забезпечення управлінської діяльності.
17 За дорученням керівництва готує проєкти господарських договорів з суб’єктами господарювання щодо надання послуг, виконання робіт.
18 Вживає заходи щодо експлуатації та проведення своєчасного профілактичного огляду та ремонту систем водопостачання, центрального опалення, електричних мереж, системи електрозв’язку.
19 Забезпечує раціональне використання асигнувань, що виділяються на адміністративно-господарські потреби, придбання меблів, обладнання, канцелярського приладдя, технічних засобів, господарських товарів тощо.
20 Готує інформацію щодо прогнозних розрахунків потреби у коштах для обслуговування та матеріально-технічного забезпечення на рік.
21 Забезпечує підготовку технічних завдань для проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти і укладення договорів на охорону, поточний та капітальний ремонт, транспортне обслуговування, інше господарське забезпечення.
22 Організовує укладання та виконання договорів з надання послуг електро-, тепло- та водопостачання, здійснює зняття показників за надані послуги з електро-, тепло- та водопостачання в приміщеннях Головного управління.
23 Готує графіки чергування керівництва Головного управління.
24 Забезпечує реалізацію заходів щодо створення умов для безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до будинків i приміщень Головного управління.
25 Забезпечує виконання завдань, спрямованих на забезпечення безпеки та захисту населення і територій від негативних наслідків техногенного, екологічного, природного та військового характеру, подолання наслідків надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період в межах Єдиної державної системи  цивільного захисту населення і територій.
26 Контролює належний стан автотранспорту, який знаходиться на балансі Головного управління, проходження технічного огляду автотранспорту.
27 Забезпечує в установленому порядку реєстрацію звернень громадян, здійснює їх попередній розгляд, надсилання за належністю звернень громадян, в яких порушені питання, що не належать до компетенції Головного управління, повернення у встановленому порядку звернень, оформлених без дотримання вимог, встановлених Законом України “Про звернення громадян”.
28 Роз’яснює громадянам, які виявили бажання звернутись (або звернулись) на особистий прийом до Головного управління, про порядок розгляду питань, надає допомогу в оформленні письмових звернень.
29 Організовує проведення особистого прийому громадян начальником Головного управління, його заступниками, керівниками структурних підрозділів та спеціалістами Головного управління.
30 Перевіряє стан роботи з розгляду звернень громадян в структурних підрозділах Головного управління.
31 інформує начальника Головного управління, його заступників про стан роботи із зверненнями громадян, про факти порушення виконавської дисципліни, формального ставлення до розгляду звернень громадян та проведення особистого прийому громадян в Головному управлінні, подає пропозиції щодо вдосконалення цієї роботи.
32 Разом з іншими структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції.
33 Забезпечує в межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації та персональних даних.
34 В межах своєї компетенції бере участь у проведенні нарад та семінарів, інших навчальних заходів з працівниками Головного управління.

 

ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ РОБОТИ

 

Головними завданнями Відділу є:

– забезпечення реалізації державної інформаційної політики у сфері пенсійного забезпечення;

– забезпечення зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації, доступу до публічної інформації.

 

Відповідно до своїх основних завдань Відділ:

1 забезпечує реалізацію державної інформаційної політики у сфері пенсійного забезпечення та пенсійного страхування, узагальнює інформацію та вносить пропозиції разом із відповідними структурними підрозділами головного управління щодо вдосконалення цієї роботи начальнику Головного управління;
2 координує роботу структурних підрозділів Головного управління щодо перспективного планування діяльності Головного управління;
3 забезпечує організаційне та інформаційне обслуговування засідань колегії при начальнику Головного управління, нарад, конференцій та інших заходів, які відбуваються в Головному управлінні;
4 здійснює реєстрацію, друкування і розмноження матеріалів щодо рішень колегії при начальнику Головного управління, протокольних рішень нарад та окремих доручень керівництва, забезпечує своєчасне доведення їх до структурних підрозділів Головного управління;
5 здійснює реєстрацію рішень колегій, оперативний контроль за виконанням рішень, протокольних та окремих доручень;
6 готує проєкти наказів з основної діяльності з питань, що належать до компетенції Відділу;
7 забезпечує підготовку за участю структурних підрозділів Головного управління інформаційно-аналітичних довідок, інших матеріалів, пов’язаних із функціонуванням пенсійної системи, забезпечує начальника Головного управління інформацією, необхідною для ефективного виконання покладених на нього повноважень;
8 забезпечує розподіл періодичних видань та координує роботу щодо передплати відомчих видань у Головному управлінні;
9 організовує роботу з інформування громадськості щодо законодавчої бази з питань пенсійного забезпечення, діяльності органів Фонду із залученням до цієї роботи відповідних структурних підрозділів;
10 забезпечує постійний моніторинг публікацій в засобах масової інформації, в тому числі електронних, з питань, що стосуються діяльності Фонду та його органів, невідкладно інформує керівництво Головного управління щодо резонансних подій, публікацій, виступів;
11 бере участь в підготовці матеріалів з актуальних питань реалізації завдань пенсійної реформи, діяльності органів Фонду для прес-конференцій, брифінгів, “гарячих ліній” та інших заходів, підтримує зв’язки із представниками засобів масової інформації, організовує виступи в пресі, по телебаченню і радіо, в електронних виданнях фахівців Головного управління;
12 забезпечує доступ до публічної інформації, надання консультацій щодо оформлення запитів, їх розгляду та надання відповідей на запити, оприлюднення інформації, передбаченої Законом України “Про доступ до публічної інформації”;
13 координує інформаційно-роз’яснювальну роботу, що проводять структурні підрозділи Головного управління, організує розміщення та оновлення інформації на власній інформаційній сторінці Головного управління на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
14 організовує оновлення інформаційних стендів в приміщеннях Головного управління, надає методичну допомогу щодо оформлення інформаційних стендів у відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) Управління обслуговування громадян Головного управління;
15 налагоджує і підтримує зв’язки з іншими державними органами, громадськими організаціями з метою вивчення громадської думки стосовно шляхів розв’язання актуальних проблем з питань, віднесених до компетенції Головного управління;
16 в межах своєї компетенції бере участь у проведенні семінарів, інших навчальних заходів у Відділі та Головному управлінні;
17 забезпечує в межах своїх повноважень додержання вимог законодавства про інформацію, захист інформації з обмеженим доступом відповідно до режиму її обробки;
18 разом з іншими структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції.

 

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

 

Основними завданнями Відділу є:

  • розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією у Головному управлінні;
  • надання працівникам методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;
  • здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню;
  • здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства у Головному управлінні;
  • розгляд повідомлень про порушення вимог Закону у Головному управлінні;
  • здійснення повноважень у сфері захисту викривачів відповідно до Закону;
  • інформування начальника Головного управління, Національного агентства, інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції у випадках, передбачених законодавством, про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.

 

Відповідно до своїх основних завдань Відділ:

1 розробляє проєкти актів Головного управління з питань запобігання та виявлення корупції;
2 надає структурним підрозділам Головного управління, окремим працівникам методичну та консультаційну допомогу з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;
3 здійснює контроль за дотриманням антикорупційного законодавства у Головному управлінні;
4 взаємодіє з уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) інших відповідних органів, Національним агентством, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;
5 за результатами роботи за звітний рік надає до Національного агентства інформацію щодо своєї діяльності до 10 лютого року, наступного за звітним;
6 організовує роботу з оцінки корупційних ризиків у діяльності Головного управління, вносить начальнику Головного управління пропозиції щодо підготовки заходів щодо їх усунення;
7 здійснює підготовку звітів за результатами періодичного моніторингу та оцінки виконання антикорупційної програми;
8 візує проєкти наказів Головного управління з основної діяльності, адміністративно-господарських питань, а також проекти наказів з кадрових питань (особового складу) залежно від їх видів;
9 вживає заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяє його

врегулюванню, інформує начальника Головного управління та Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Пенсійного фонду України  про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

10 надає консультаційну допомогу в заповненні декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
11 здійснює перевірку факту подання суб’єктами декларування, які працюють у Головному управлінні (працювали або входять чи входили до складу утвореної у Головному управлінні), відповідно до частини першої статті 51-2 Закону декларацій та повідомляє Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному законодавством порядку;
12 співпрацює з викривачами, забезпечує дотримання їхніх прав та гарантій захисту, передбачених Законом;
13 надає працівникам Головного управління, або особам, які проходять у ньому стажування або виконують певну роботу, методичну допомогу та консультацію щодо здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону та захисту викривачів, проводить внутрішні навчання з цих питань;
14 організовує роботу внутрішніх та регулярних каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону, отримує та організовує розгляд повідомленої через такі канали інформації;
15 здійснює перевірку отриманих повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону;
16 інформує начальника Головного управління, Національне агентство або інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції у випадках, передбачених законодавством, про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень та інших порушень вимог Закону працівниками Головного управління;
17 здійснює моніторинг Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, з метою забезпечення дотримання відповідним органом вимог частини першої статті 59 та частини другої статті 65-1 Закону;
18 повідомляє у письмовій формі начальника Головного управління про вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією, та інших порушень вимог Закону працівниками Головного управління з метою забезпечення дотримання вимог частин другої, четвертої та п’ятої статті 65-1 Закону;
19 у разі отримання офіційної інформації стосовно вчинення працівником Головного управління корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, здійснює моніторинг офіційного вебпорталу “Судова влада України”, Єдиного державного реєстру судових рішень з метою отримання інформації щодо результатів розгляду відповідної справи судом;
20 організовує роботу та бере участь у службовому розслідуванні, яке проводиться з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення або невиконання вимог Закону в інший спосіб, за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або приписом Національного агентства;
21 інформує Національне агентство у разі ненаправлення Управлінням по роботі з персоналом Головного управління засвідченої в установленому порядку паперової копії розпорядчого документа про накладення дисциплінарного стягнення та інформаційної картки до розпорядчого документа про накладення (скасування розпорядчого документа про накладення) дисциплінарного стягнення на особу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень для внесення відомостей до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
22 веде облік працівників Головного управління, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією;
23 здійснює інші заходи щодо запобігання та виявлення корупції;
24 в межах своїх повноважень розглядає та бере участь у розгляді звернень, заяв та скарг, запитів на інформацію, що надходять до Головного управління.

 

background Layer 1