Пропустити навігацію

«Задача сьогодення для пенсійників – наближення умов обслуговування громадян до європейських стандартів» – зазначила очільник Фонду області Ольга Шарунова під час колегії за результатами роботи в І кварталі поточного року

IMAG4753 300x188 - «Задача сьогодення для пенсійників – наближення умов обслуговування громадян до європейських стандартів» – зазначила очільник Фонду області Ольга Шарунова  під час колегії за результатами роботи  в І кварталі поточного року На засіданні колегії, яка пройшла 10 травня, розглянули результати роботи органів Фонду в І кварталі п.р. Зазначалося, що протягом звітного періоду органи Фонду області забезпечили стабільне фінансування та своєчасну виплату пенсій для 335,5 тис. осіб, вжили ефективні заходи з наповнення бюджету Фонду та покращення якості обслуговування громадян.

За І квартал 2019 року внаслідок проведених перерахунків середній розмір пенсії цивільних пенсіонерів Луганської області збільшився на 503 грн., а військових – на 1138 грн. При цьому загальна сума видатків на виплату пенсій склала 3454,85 млн. грн., що на 96,6 млн. грн. більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року.

Для забезпечення потреб у виплаті пенсій органи Фонду області перш за все проводять  роботу по забезпеченню надходжень коштів до бюджету Пенсійного фонду України. Так, за 3 місяці поточного року власні надходження зросли на 5,5 % та склали 602 млн. грн., а частина ЄСВ, що надходить до бюджету Пенсійного фонду, збільшилась у порівнянні з минулим роком на 88 млн. грн. Крім того, з початку року органами Державної виконавчої служби стягнуто на користь Пенсійного фонду 549,6 тис. грн.

Завдяки ефективній співпраці з іншими державними органами, соціальними партнерами та органами місцевого самоврядування за І квартал поточного року були легалізовані 802 робочих місця, а в бюджет Фонду додатково надійшло 585,6 тис. грн.

На сьогодні, одним з головних чинників розвитку Пенсійного фонду України залишається впровадження та активне використання сучасних інформаційних технологій. Так, станом на 1 квітня 2019 року в Луганській області зареєстровані 64,5 тис. користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України, за 3 місяці поточного року прийнято 5,8 тис. заяв на підключення сервісу смс-інформування та 2,0 тис. заяв від місцевих мешканців на оформлення електронного пенсійного посвідчення.

Також під час колегії присутні обговорили основні результати правової роботи та стан виконавчої дисципліни в органах Фонду області.

«Головна задача сьогодення для пенсійників – наближення умов обслуговування громадян до європейських стандартів», – зазначила Ольга Шарунова, підсумовуючи засідання колегії. Вона наголосила, що діяльність органів Фонду області в поточному році буде спрямована на вдосконалення роботи по всім напрямкам діяльності Фонду, однак одним з ключових залишається подальше впровадження в органах Фонду сучасних інформаційних технологій: оцифровування пенсійних справ, впровадження електронної черги відвідувачів та системи електронного документообігу.

background Layer 1