Забезпечення якісного та ефективного обслуговування громадян – головна мета впровадження єдиних стандартів в органах Фонду
Сьогодні, 28 травня, в головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області відбувся семінар-нарада з заступниками начальників підпорядкованих управлінь та начальниками відділів обслуговування громадян. Присутні обговорили питання впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України для забезпечення якісного та ефективного обслуговування громадян, а також для підвищення професійної компетентності спеціалістів підпорядкованих органів Фонду.
Під час проведення семінару-наради обговорювались такі питання:
- дотримання єдиних Стандартів обслуговування громадян;
- запровадження в підпорядкованих управліннях моніторингу якості обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду, з метою виявлення проблемних аспектів обслуговування для визначення необхідності корекційних дій;
- дотримання впроваджених головним управлінням Пенсійного фонду України в Луганській області єдиних форм журнального обліку та контролю;
- формування звітності;
- порядок реєстрації звернень громадян в операційній підсистемі ІКІС ПФУ «Звернення (Форма-10)»;
- формування електронної пенсійної справи.
Особливу увагу було приділено розгляду звернень громадян, зрозумілості для адресата інформації, викладеної у відповіді, та юридичним аспектам організації прийому громадян.
Результатом проведення семінару-наради є спрямованість роботи відділів обслуговування громадян до результативності та своєчасності розв’язання питань, з якими особа звертається до органів Пенсійного фонду, взаємодія між відділами обслуговування громадян і відділами з питань призначення та виплати пенсій підпорядкованих управлінь для забезпечення скорочення термінів при вирішенні питань щодо призначення та поновлення пенсійних виплат.