Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік
№ з/п | Необхідна інформація | За 2015 рік |
1 | Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду | 19956 |
на особистому прийомі | 12350 | |
на виїзних прийомах | 5483 | |
в письмовій формі | 223 | |
через вищі органи влади та організації | 223 | |
до Державної установи «Урядовий контактний центр» | 2608 |
Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 2015 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.
Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.
За 2015 рік до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 19956 звернень.
З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:
– особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 479 осіб, в підвідомчих органах Фонду – 11871 особа);
– виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 452 виїзні прийоми, на яких звернулося понад 5483 особи);
– телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію в підрозділи Фонду області зателефонувало та отримало роз’яснення 56452 громадяни);
– виступам працівників на телебаченні (за звітний період 154 виступи);
– виступам працівників на радіо (за звітний період 612 виступів);
– висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 242 статті).
На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.