Пропустити навігацію

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2016 року

В підрозділах Фонду області завжди були і є актуальними питання реалізації громадянами конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян», указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду. Постійно вживаються заходи щодо покращення роботи, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами Пенсійного фонду, удосконалюються форми та методи роботи.

Протягом I півріччя 2016 року до головного управління надійшло поштою, особисто, електронною поштою 281 письмове звернення, що збільшилось на 56 звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Більшість із них, надійшло від мешканців міст Сєвєродонецька, Рубіжного та Лисичанська.

За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви. За допомогою до головного управління переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян: люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, інваліди та учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, пенсіонери силових структур, тимчасово переміщенні особи.

Аналіз письмових звернень громадян показує, що в основному звертались з питань роз’яснення діючого пенсійного законодавства, призначення та перерахунку пенсій.

Протягом I півріччя 2016 року до Державної установи «Урядовий контактний центр» звернулося 1319 особи, що на 303 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року. Більшість з яких, це тимчасово переміщенні особи.

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень, у головному управлінні особлива увага приділяється особистим прийомам, які здійснюються згідно з затвердженим графіком ( наказ від 04.12.2015 №122), як керівництвом головного управління так і посадовими особами у робочий час, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення. Громадська приймальня головного управління розташована на першому поверсі та обладнана комп’ютерною технікою, яка підключена до локальної мережі головного управління та корпоративної мережі Пенсійного фонду України, що дозволяє оперативно і безпосередньо вирішувати питання пенсійного забезпечення громадян за місцем їх проживання. Щоденно, протягом робочого дня, два спеціаліста головного управління надають консультації мешканцям області, у тому числі і пенсіонерам силових структур, з питань пенсійного забезпечення. Загальна кількість громадян, які протягом I півріччя 2016 року звернулися на прийом до спеціалістів головного управління, складає 1054 особи.

На особистому прийомі у керівництва головного управління протягом звітного періоду було прийнято 445 осіб.

На виконання Закону України від 02.10.1996 №393/96 «Про звернення громадян» (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.06.2012 №401 «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування» в головному управлінні запроваджено роботу веб-порталу електронних послуг управління Пенсійного фонду України. Також приймаються електронні звернення шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті головного управління.

На рівні підвідомчих управлінь Фонду області розглянуто 7298 звернень, у т.ч. 829 письмових звернень. З них за дорученням вищих органів державної влади – 50 звернень. Здебільшого, звернення громадян розглядаються і вирішуються фахівцями територіальних управлінь у термін не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Лише невелику частку звернень розглянуто протягом місяця.

Фахівці територіальних управлінь Пенсійного фонду області проводять виїзні прийоми у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. На протязі I півріччя 2016 року проведено 237 виїзних прийомів, на яких звернулося 2964 особи, що збільшилось на 547 ніж у аналогічний період 2015 року. Особливу увагу приділено виїзним прийомам до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

На виконання Указу Президента України від 18 грудня 2007 №1228 “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями ” в управліннях входи до приміщення обладнані пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є кнопка для виклику чергового зі спеціальною позначкою.

Підвідомчі управління Фонду області разом із місцевими органами влади продовжують роботу щодо створення належних умов для безперешкодного доступу до приміщень управлінь, відповідно до вимог державних будівельних норм.

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, в підвідомчих управліннях керівництвом та спеціалістами здійснюється щоденний особистий прийом громадян, що сприяє прийняттю оперативних рішень в інтересах людини. Протягом звітного періоду на прийом до керівництва управлінь на місцях звернулося понад 3505 осіб.

Факти неякісного розгляду звернень або порушення етики службової поведінки перебувають на постійному контролі керівників управлінь на місцях та керівництва головного управління, постійно проводяться заходи щодо недопущення дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця.

Протягом I півріччя 2016 року на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 23407 громадян. За звітний період здійснено виступів працівників головного та територіальних управлінь на телебаченні – 101, на радіо – 261, опубліковано – 146 статей у пресі.

background Layer 1