В обласному Фонді Луганщини урочисто відкрили оновлений зал обслуговування громадян
Поточний рік ознаменувався для органів Фонду Луганщини не лише низкою масових перерахунків пенсій, але й впровадженням Стандартів обслуговування громадян, єдиних для всіх підрозділів Пенсійного фонду України. Від початку року в приміщеннях управлінь Фонду області тривають ремонтні роботи, спрямовані на створення зручних та комфортних умов для відвідувачів з дотриманням єдиних корпоративних норм та стандартів.
Так сьогодні, 7 червня, в головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області урочисто презентували оновлений зал обслуговування громадян. Разом з відвідувачами в заході взяли участь керівники підпорядкованих управлінь та структурних підрозділів Фонду області, а також представники організацій осіб з обмеженими можливостями.
Оновлене приміщення обладнано зручними меблями та сучасними технічними засобами, а для зручності відвідувачів з обмеженими фізичними можливостями встановлено пандус, кнопку виклику спеціаліста, тактильні контрастні накладки на сходах та в залі очікування, а також таблички з шрифтом Брайля. В зоні очікування для відвідувачів встановили кулер з питною водою та монітор, на якому транслюються відеоролики на пенсійну тематику.
До відповідності Стандартам вже приведені приміщення залів обслуговування в Старобільському та Рубіжанському об’єднаних управліннях, наразі тривають ремонтні роботи і в інших територіальних управліннях Фонду області.